نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
تیم ملی ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ایران با دو شکست در مقابل انگلیس با نتیجه ۶-۲ و در مقابل آمریکا با نتیجه ۱-۰ کار بسیار سختی برای حفظ موقعیت خود در رنکینگ فیفا پیدا کرد.

تیم ملی فوتبال ایران که پیش از آغاز جام جهانی تیم اول آسیا بود بعد از حذف از مرحله گروهی به تیم سوم آسیا تبدیل شد. شاید با نتیجه کره جنوبی تیم ملی فوتبال کشورمان در رنکینگ فیفا یک پله دیگر سقوط کند و به تیم چهارم آسیا تبدیل شود!

ایران با دو شکست در مقابل انگلیس با نتیجه ۶-۲ و در مقابل آمریکا با نتیجه ۱-۰ کار بسیار سختی برای حفظ موقعیت خود در رنکینگ فیفا پیدا کرد و امروز به تیم سوم آسیا تبدیل شده است و شاید این سقوط باز هم ادامه داشته باشد.

در ادامه تنها نتایجی که ممکن است، موجب تغییر وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان شود نتایج خوب در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا است که در قطر برگزار می‌شود.

ژاپن به تیم اول آسیا تبدیل شده است و استرالیا به تیم دوم آسیا. تیمی که به دور دوم جام جهانی صعود کرده است. استرالیا همانند ایران در روز نخست بازی‌ها در برابر فرانسه شکست سنگینی را تجربه کرد اما در ادامه مسیر دو مسابقه را با پیروزی پشت سر گذاشت تا در نهایت با ۶ امتیاز راهی دور بعدی بازی‌ها شود.

تبعات حذف تیم ملی از جام جهانی ۲۰۲۲/ سقوط عجیب ایران در رنکینگ فیفا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • آنالیزیور IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    همین رنکینگ ما رو فریب داد ... در سال های گذشته با کدوم تیم بزرگ بازی کردیم؟ تمام بازی های ما با تیم های همسایه و جنگ زده بود و بزرگترینشون کره بود ... برعکس ما ، ژاپن و عربستان در هر فیفا دی با تیم های بزرگ بازی کردن و تجربه کسب کردن و با شکل بازی در مقابل تیم های بزرگ آشنا شدن و ما نگاه کردیم...الان وقتش هست که روی بازیکنای زیر 25 سال و با آمادگی جسمانی بالا و تکنیکی ، برای جام ملت ها سرمایه گزاری کنیم و در هر سال چند بار با تیم های بزرگ بازی کنیم تا در جام جهانی بعدی ثمرش رو ببینیم
  • اصغر IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    تا پایان این قرن امید صعود به مرحله بعد نداشته باشید امید به حضور آری ولی امید به صعود خیر
  • ارش DE ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    ایران در واقعیت حتی سوم اسیا هم هست ژاپن کره استرالیا عربستان حتی قطر الان به مراتب از ایران سرترن. در حالی که ما درگیر توهم صدرنشینی آسیا بودیم تیم های دیگه در حال پیشرفت بودن
  • پیمان IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    خدایا بسته دیگه خسته شدیم ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی