نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
عکس| قضاوت تاریخی زنان در جام جهانی ۲۰۲۲/ برای اولین بار در تاریخ این اتفاق رخ داد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استفانی فراپار، نوزا بک و کارن دیاس سه داور بازی آلمان - کاستاریکا بودند و تاریخ‌ساز شدندو

دیدار تیمهای ژاپن و آلمان در گروه E جام‌جهانی ۲۰۲۲ در حالی برگزار شد که قضاوت این بازی برای اولین در تاریخ جام جهانی به تیم داوری زنان سپرده شده است.

استفانی فراپار داور فرانسوی که سابقه قضاوت فینال جام جهانی زنان را دارد، سوت این بازی را در اختیار دارد. نوزا بک برزیلی و کارن دیاس مکزیکی هم به عنوان کمک داور حضور خواهند داشت.

عکس| قضاوت تاریخی زنان در جام جهانی ۲۰۲۲/ برای اولین بار در تاریخ این اتفاق رخ داد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • اومید IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    اگر دقت بکنید تصویر بعد گل آلمان رو بلافاصله از دوربین عنکبوتی نشان دادند تا داور خانم رو از نزدیک نشون ندن این شیوه جدید سانسور تلویزیون هست در طول پخش جام جهانی امسال در قطر اکر توجه کرده باشید اسکوربورد مسابقات نه از روی فید بلکه از تهران و صداوسیما روی تصاویر قرار میگیرد. امسال در کنار حق پخش فایل اسکوربورد رسمی مسابقات را صداوسیما دارد. اما سوال پیش می‌آید چرا؟ امسال صداوسیما درخواستی از مجریان بین المللی پخش زنده مسابقات فوتبال جام جهانی داشت، صداوسیما از آن‌ها خواسته درکنار خط فید و کلین مسابقات، یک خط شامل تک دوربین (ترجیحا دوربین های از بالای استادیوم) در اختیار صداوسیما قرار بگیرد. با اینکار صداوسیما بجای سانسور و پخش بارها و بارها یک صحنه تکراری، سوییچ می‌کند روی آن تک دوربین و خیلی شیرین و تمیز سانسورش را می‌کند.
  • علی IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    بی دردسر از پرشین اسپرت نگاه کن.. روپورتاژهم عالی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی