۳ نفر هر بلایی خواستند سر تیم ملی آوردند/ ۵ بازیکن تیم کی‌روش باید خداحافظی کنند
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

تیم ملی ایران با یک برد و دو شکست جام جهانی را درحالی ترک کرد که این مرتبه بهترین شرایط را برای صعود به دور حذفی داشت.

جمشید شاه محمدی مهاجم اسبق تیم ملی کشورمان در این رابطه گفت: واقعا شرایط خوبی بود. ما می‌توانستیم حتی با یک مساوی برابر آمریکا به دور دوم صعود کنیم اما خیلی راحت این بازی را واگذار کردیم. نمایش برخی بازیکنان با تجربه تیم ملی در این دیدار نومید کننده بود. به شخصه انتظار بیشتری از یک سری از بازیکنان داشتم اما خیلی ضعیف ظاهر شدند.

وی ادامه داد: من نمی‌خواهم اسمی بیاورم اما حداقل ۴ یا ۵ بازیکن با تجربه تیم ملی باید خداحافظی کنند. تیم ایران به خون تازه و جوان نیاز دارد. چند بازیکن تیم ملی که خودشان هم می‌دانند دیگر کارآیی گذشته را ندارند باید خداحافظی کنند تا نسل جدیدی ساخته شود. ما جوانان با انگیزه ای داریم که می‌توانند به راحتی جای با تجربه ها را پُر کنند.

ما امروز می‌نشینیم و با افسوس و حسرت حرف از نتایج تیم ملی و عدم صعود به مرحله حذفی جام جهانی می‌زنیم در حالی که همین الان باید به فکر باشیم.

شاه محمدی افزود: از همین امروز باید برای ۴ سال دیگر و جام جهانی بعدی برنامه ریزی کنیم. اگر می‌خواهیم به دور حذفی جام جهانی صعود کنیم باید تغییر نسل بدهیم. برخی از بازیکنان فعلی باید کنار بروند یا کنار گذاشته شوند. امروز می‌بینیم و دیدیم برخی از همین بازیکنان حتی در انتخاب سرمربی تیم ملی نقش آفرینی می‌کنند و این جالب نیست. تیم ملی جای بهترین‌هاست و باید جوانان با انگیزه بتوانند به پیراهن آن برسند. ما در همین جام هم دیدیم اعتماد به جوانی مثل ابوالفضل جلالی چقدر به سود تیم ملی است. ایران مملو از ابوالفضل جلالی‌هاست و باید به آنها اهمیت و میدان داد. جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برای ما تمام شد و رفت اما باید از آن درس گرفت. ما بازیکنانی داریم که همیشه به تیم ملی دعوت می‌شوند و فرقی هم نمی‌کند در آمادگی کامل باشند یا نباشند!

وی همچنین خاطرنشان کرد: شاید برخی دوستان بگویند تغییر نسل باید بعد از جام ملت‌های آسیا انجام شود اما این حرف درستی نیست. مهم ترین تورنمنت جام جهانی است و ما باید از الان به فکر ۴ سال بعد باشیم. ۴ سال بعد که می‌تواند طلسم صعود نکردن ما را بشکند. رفتن به جام جهانی دیگر نباید برای ما یک هدف باشد. تیم ملی ایران پتانسیل  لازم برای صعود به دور دوم جام جهانی را دارد و فقط نیاز به یک فکر تازه و دگردیسی دارد.

شاه محمدی عملکرد کی روش را متوسط ارزیابی کرد و گفت: کارلوس کی روش در جمع کردن تیم بعد از شکست ۶ بر۲ مقابل انگلیس خوب عمل کرد اما ما دو نمایش بد و بدتر برابر آمریکا و انگلیس داشتیم. ما جلوی انگلیس تحقیر شدیم و مقابل آمریکا بدون برنامه و تاکتیک مناسب وا دادیم. ما برای بازی با آمریکا می‌توانستیم برنامه خوبی داشته باشیم تا حداقل یک مساوی از این تیم بگیریم اما چه شد؟ جوری برابر این تیم بازی کردیم که انگار مقابل برزیل بازی می‌کنیم. تازه شانس آوردیم سرمربی آمریکا دو وینگ بک چپ و راست خودش را به همراه تیموتی وه آ تعویض کرد. این سه نفر هر بلایی خواستند سر تیم ما آوردند و مدافعان ما مقهور آنها بودند. البته فقط نمی‌توان مدافعان را مقصر دانست چون در دفاع تیمی‌ناموفق بودیم. هافبک‌ها جایگیری خوبی نداشتند و وسط میدان را به هافبک‌های حریف دادند. خط حمله ما هم زهردار نشان نداد. این موارد مشهود بود و به همین خاطر می‌گویم کی روش عملکرد متوسطی داشت. من خودم انتظار بیشتری از او به ویژه در دیدار با آمریکا داشتم.

وی درادامه افزود: ما با جلال طالبی به عنوان یک مربی ایرانی توانستیم تیم ملی آمریکا را در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه شکست دهیم که به نظرم آن تیم آمریکا از تیم فعلی قدرتمندتر بود. ما خیلی به صعود نزدیک بودیم و اگر کمی‌باهوش و با تاکتیک تر بازی می‌کردیم می‌توانستیم طلسم صعود نکردن به مرحله حذفی جام جهانی را بشکنیم اما نشد. البته فوتبال ایران پتانسیل بالایی دارد و امیدوارم جوانان با استعداد ایرانی به تیم ملی اضافه شده و ۴ سال آینده ما را به این هدف بزرگ برسانند. بار دیگر تأکید می‌کنم تیم ملی باید جوان شود و امیدوارم گوش شنوایی وجود داشته باشد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۷
  • بهرام IT ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    گوش شنوا کجا بود آقا؟؟دوباره در جام ملتها حاج صفی و پور علی گنجی و مجید حسینی و میلاد محمدی و کریمی و اون بیرانوند به درد نخور و کریم انصاریفرد هیچ کاره را مقابل ژاپن میگذارن تا دوباره سه بر صفر که نه اینبار دیگه هفت بر صفر به ژاپن ببازیم...
    • گابریل باتیستوتا IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      حسین حسینی و چشمی رو یادت رفت .
    • شاهرخ خان: (۱) IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      آقای شاه‌محمدی مثل اینکه شما هم مثل کیروش نمیفهمی!! مشکل ما بازیکنای مسنمون نبودن، مربی ابله‌مون بود و افکار پوسیده‌اش. اگه کیروش چیزی حالیش بود اولا ترابی، کریمی، چشمی، حاجی‌صفی، محمدی، عزت‌اللهی، مجید حسینی و حتی آزمون رو به اردو دعوت نمیکرد که بخواد مسئله تغییر نسل به وجود بیاد. ثانیا با همین گاگولها هم میشد انگلیس و آمریکا رو برد البته به شرطی که کیروش سرمربی ما نبود که بخواد دست و پای بازیکنا رو ببنده و سوار اتوبوس قراضه‌اش کنه. وقتی سیستم بازیت اشتباه باشه مسی و رونالدو و... رو هم داشته باشی مثل اردک تر میزنی به بازی. کیروش نشون داده که اینکاره نیست. اون موقع که بحث برکناری اسکوچیچ بود بارها گفتیم و نوشتیم که کیروش بهتر از اسکوچیچ نیست. اسکوچیچ هرچند مربی تاپی نیست اما نشون داد که از کیروش بهتر، شجاعتر و منطقی‌تره و رو اسب بازنده شرط نمیبنده. بازیکن پیر و پاتال و مصدوم و نیمکت‌نشین و ضعیف رو فقط کیروش میتونست با خودش ببره قطر. بردن چهار دروازه‌بان و نبردن یه بازیکن کمتر فقط از کیروش بر می‌اومد و بس.
    • شاهرخ خان: (۲) IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      متاسفانه نه رئیس فدراسیون و نه وزیر ورزش پای اینکه چرا باید با یه بازیکن کمتر بریم قطر واینستادن و باعث ضرر میلیاردی یکی از باشگاههای کشور شدن. وقتی فلسفه مطالبه‌گری نباشه همین میشه که کیروش واسه‌مون دم در میاره و پاسخگوی اشتباهاتش نیست. من اگه جای تاج یا سجادی بودم کیروش رو همون بین دو نیمه بازی اول برکنار میکردم تا بهش بفهمونم که هیچی از مربیگری حالیش نیست. ما با هیچکس عهد اخوت نبستیم که بخواییم ازش ضربه بخوریم و بخواییم یه عمر تحملش کنیم. اصول مدیریت این چیزا رو میگه. ما الان بهتره دنبال یه مربی شجاع و کارنامه‌دار بگردیم و بهتره دور نکونام و قلعه‌نویی و گل‌محمدی و برانکو رو هم یه خط قرمز بکشیم.
    • فضل الله صفا IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      کیروش ویلموس الخ خدالعنت کند دلالهای تیم ملی ایران را کیروش برو کیروش برو
  • ali IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    کیروش نشون داد سر به زنگاه ها نمیتونه نتیجه بگیره، نمونش برابر بوسنی که اگر یه مساوی میکردیم شاید صعود میکردیم ولی افتضاح 3 تا خوردیم. نمونش برابر عراق در جام ملتها که اگر میبردیم میرفتیم فینال، نمونش برابر ژاپن که باز باید میبردیم ولی باختیم، نمونش برابر امریکا جایی که فقط یه مساوی لازم داشتیم ولی باز نتونستیم. این عملکرد کیروش سر بزنگاه ها هاست و همینه. بنابراین دیکه بدرد ما نمیخوره. گفتم الان هم دیر نیست، تیم ملی تغیر نسل بده، وعده کسب جام در جام ملتهارو بزاریم کنار کلا، با جوانها بریم تجربشونو زیاد کنیم برای جام جهانی بعدی
  • کامیار IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    تاج باید جوابگوی انتخاب این مربی و کیروش هم باید جوابگوی انتخاب این بازیکنان باشد مثلا ایشان را اوردند که کیسه گل نشویم !!!
    • علی IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      تاج اینقدر مافیا پشتش داره و پشتش به کسانی گرمه که عین خیالشم نیست و کسی بازخواستش نمیکنه.واگذارش به امام زمان. خدا میدونه پشت پرده تاج و کیروش چی گذشت اما هرچه بود عاقبت مشخص میشه
    • محمود نعمتی IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      دوست عزیز 2ونیم میلیون یورو توی دو ماه تاج و کیروش با هم به جیب زدن، دمشون گرم
  • مرتضی مقدم IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    من با انتقادش موافقم ولی این جوونارو از کجا بیاریم ،کو بازیکن جوون استعداد ؟ الان میگی قایدی ،محبی فلان ولی مگه اینا جوونن؟ هم سنای اینا دارن برا توپ طلا میجنگن ،کو جوون که تزریق کنیم جلالی با این همه به‌به و چه‌چه بخدا عراقی بود بازیش نمیدادن ،این چه استعدادیه که اوج کارش اینه خودشو بندازه خطا بگیره؟ تو دوتا صحنه هم نشون داد بویی از حرفه ای بودن نبرده و قشنگ داشت حاشیه میرفت ، کو جوون ؟ کدوم جوون در حد جام جهانی که نه در حد همین ستاره های ژاپن ،بسه بابا یکم به خودتون بیاین اینقد دنبال پول بودین و بازیکن پولی بالا اوردین گند زدین به فوتبال ایران ،بخدا همین پیشکسوت دوزاریا که فکر میکنن قرارداد فلان نداشتن اون موقع حقشونو نگرفتن گند زدن ،همه اینا مصاحبه میکنن زنگ بزن بگو یه بازیکن دارم فلان ملیارد نقد میده تیم لیگ یکی یا برتر میخاد لخدا یه نفرشونم نه نمیگن ،بسه بابا تا کی حرف مفت یه مرد پیدا نمیشه حرف حقو بزنه
    • انس IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      خیلی داری میسوزی از استقلالی ها
  • حافظ IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    مهم‌تراز هر چیزی در بازی های گروهی روحیه تیمی است وبعد تاکتیک که تیم ما از هردو بی نصیب بود یا ابزارش را نداشت تعداد پاس ها سالم وگردش توپ گواه بر آن است به شخصه کی روش را مربی خوبی می دانم که مغرور وکمی هم ترسو شده بود وگرنه می شد راحت از آمریکا امتیاز گرفت ولی متاسفانه مردم ما عادت کردند به قول های سرخرمنی، مدیریت ناکارآمد همینه امثال دایی باید مدیریت فدارسیون را داشته باشند که هم تحصیل کرده وهم اسطوره در فوتبال هستند ولی دست های پنهان نمی گذارند این چرخه معیوب سرپا گردد امثال تاج کارنامه دارند که در هر کشوری بودند مجازات می شدند ولی در ایران برعکس می شود واین است درد دل ما
    • شاهرخ خان: IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      اینطور که شما میگی نیست. مدیریت یه امر ذاتیه و با تحصیل و تجربه و مو سفید کردن به دست نمیاد. تحصیل و تجربه میتونه به شخص کمک کنه تو امر مدیریت اما نه اونقدر که بعضیا فکر میکنن. همونطور که کیروش مربی‌بشو نیست تاج و سجادی و فتح‌الله‌زاده و آجرلو و... هم که سالها مدیریت کردن مدیربشو نیستن. بهترین مدیرایی که تو فوتبال این مملکت اومدن امیر عابدینی، محمد دادکان، صفایی فراهانی و سعید آذری بودن. کافیه مدیریت زنوزی، آجرلو، فتح‌الله‌زاده، تاج و انصاریفر رو ببینی تا بفهمی که یه مدیر بد چقد میتونه به یه تیم یا کشور آسیب بزنه. همین که علی دایی و علی کریمی نمیتونن جلوی خودشونو بگیرن تا سمت حاشیه‌ نرن و جواب حاشیه‌سازها رو ندن یعنی مدیریت ندارن. بزرگترین ایراد دایی این بود که همش دنبال جواب دادن به اینو اون بود در صورتی که یه مدیر خوب فقط باید ببینه و بشنوه و وقتشو صرف جواب دادن نکنه. همین که شما درصدد جواب دادن به دشمنات باشی یعنی وقت و انرژیتو الکی هدر دادی. بعضیا اصلا ارزش جواب دادن ندارن و باید با لبخند از کنارشون بگذری. جواب دادن به بعضیا یعنی بزرگ کردنشون.
  • شایان IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    بضاعت تیم ما همینه، کیروش که هیچ اگر پپ هم میاوردیم قرارنبود اتفاق خاص بیوفته کدام تیم ما توانستن قهرمان لیگ قهرمانان اسیا بشه در این چند سال؟
    • محمدی IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      اگه بضاعت ما همینه پس یه مربی ایرانی بزاریم پول مربی های خارجی ای که فقط حذف امون میکنن رو خرج فوتبال پایه کنیم
    • آرش چوس چهره: IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      شما پپ رو بیار اگه باهاش نتیجه نگرفتی من اسممو عوض میکنم میذارم شایان.
  • اومید IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    شما از یک کشور که حال خوش نداره اونم نه الان خیلی وقته .... انتظار موفقیت دارید؟
    • مجتبی IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      آقا یه کم انصاف من کاری با کی روش ندارم .کجای این فوتبال ما مثل ژاپن وکره هست که انتظار صعود داریم ماهستیم یک مهدی طارمی دیگه کیرو داریم همین ترابی توجام جهانی چه کار کرد .یا بقیه بازیکنا .فوتبال ایران خالی از استعداده .بازیکن های داخلی ازلحاظ بدنسازی ظریف هستن واین یک عامله که کی روش بازیکن لژیونر میاره .ما زمین نداریم تا تیمهامون فوتبال مالکانه اجرا کنند فقط بزن زیرش بلدیم تو این سالها کدوم مربی ما توجام باشگاه‌ها مقام آورده تا بزاریم سرمربی تیم ملی .به خاطر تحریم ها هم مربی درجه یک ایران نمیاد اصلا برنامه ریزی مادر همه جهات اشتباه هستش
  • ع ق QA ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    تا تاج در راس فدراسیون هست نالایق های چون کیروش را سر مربی می کند اول باید تاج و میرشاد ماجدی بروند اینها باعث سرخورده شدن علی کریمی شدند
  • علی IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    امیری و شجاع و حاج صفی و رضاییان و انصاریفرد که قطعا باید کنار برن اونقدر جوون مستعد تو لیگ داریم که با یه سال بازی و کسب تجربه میتونن باز حرفی برای گفتن داشته باشن از بین بازیکنای فعلی فقط طارمی بمونه و امثال پورحمیدی و فلاح و خدابنده لو و اسلامی و شکاری و محبی و ... به تیم اضافه بشن
  • ali IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    ما همش میگیم کی روش مقابل اسپانیا و پرتقال نتیجه گرفت ولی در همین جام جهانی همین تیما از کره جنوبی و ژاپن شکست خوردند
  • شاه پرویز IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    این احساسی بودن ایرانی هاست که همیشه کاردستشون میده ایرانی جماعت همیشه یک نفر قدرتمند مثل نادر شاه را میخواهن تا تو همه پرچم بدن بالا
  • کهنه سرباز IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    سلام حرفش عالیه . ب قول مربی ژاپنی ک . فوتبال آسیاست فراتر از دهه قبل است فوتبال آسیا بخصوص شرق آسیا توانسته اندتیمهای قدری چون آلمان. اسپانیا را شکست دهند آرژانتین نیز .سعودی‌ها شکست دادند. اگر ما ولز را بردیم .ولزی ها تیم درجه ۳ اروپا هستند ۵۰ سال ب جام جهانی راه پیدا نمی کرد آنهم پلی آف ب یاری اش آمد. بهر جهت چ‌ ایرادی دارد از مربیان شرق آسیا بهره بگیریم حتی بعنوان دستیار. سرعت عجب بازیکن شرق آسیا بخصوص نوک حمله مثال زدنی است . میشود از سرمربی وطنی بهره بگیریم با دستیار شرق آسیا از ژاپن .
  • حقیقت IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    من ۶۰ ساله. تواین۴۴ سال تو زندگی تو کشور فقط منافع معدودی
  • بهرام IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    من نمیدانم برای تیم فوتبال که در زندگی مردم زیاد تاثیر مهمی نداره اینقدر خرج میکنند و وقت میگذارند اینهمه کارشناس بررسی میکنه ملت توجه میکنند ولی برای تیم اقتصادی دولت بدون کارشناسی از چهار تا بی سواد تشکیل میشه و زندگی مردم را با جراحی اقتصادیشان به نابودی میکشاند
  • ابوالفضل IR ۰۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    اگر اسکوچیچ بود بهتر نتیجه میگرفتیم تیم ملی به خون تازه نیاز دارد واین خون تازه باید از سرمربی شروع شود
  • @ IR ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    چهارمی آسیا مبارک!!!واقعا تلاشتان جای تقدیر دارد،این مقام سالیان سال جاودانه خواهد ماند.
  • داود رحمانی IR ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    اشکال از مدیریت فدراسیون هست باید مدیریت جدید بیاد ک سرمایه مملکت از بین نره باند وباند بازی شده
  • مسعود IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    همانطور که پیشبینی میشد ،خیلی باید ساده لوح باشید که فکر کنید تیم فوتبال ایران از امریکا میبرد یا مساوی میکرد. برای جلوگیری از امدن مردم به خیابونها بعد از برد یا مساوی با امریکا و در صورت حضور در بازیهای نیمه نهایی و بالاتر ، دستور باخت تیم ایران صادر شده بود. قبول ندارید بازی ایران و امریکا رو ببینید و باخت ایران را حرص بخورید👌☹😪😏😡امیدوار بودیم غیر از این باشه. وقتی تبلیغات تیم ملی وحشتناک زیاد شد معلوم بود که وانمود به برنده شدن تیم علی رغم دستور به باخت تیم بود. #برای باختهای دستوری #برای سرودهای اجباری🤔😪
  • vahiiid IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    جوون هایی که بااستعدادبیان بالا نه اونایی که باپول باباشون بیان بالا.کشورپراستعدادپول نداشتی استعدادت میسوزه.یک نمونه توکشورنام ببریدکه برحسب شایستگی انتخاب شده باشددرهرسمتی فوتبال هم مثل چیزهای دیگه مهم ترین دلیل انتخاب رانت وپول،کی‌روش اگه مربی بود 8سال مربی تیم بودچه گلی به سرتیم زدتازمانی که افرادسرجای خودشون نباشن فوتبال همینه ،به امیدروزی که هراستعدادی درهرنقطه ایی به حق خودش برسه.
  • حسین IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    داشتم نظرها را میخوندم جالبه ما ایرانی ها چقدر کارشناس شدیم همین حضرات که برای فوتبال نظر دادن اگه صحبت از هزاران کیلومتر زیر زمین باشه همین اقایان باز هم نظر میدن اشکال ما ایرانی ها اینه که به همه جا وهمه چیز سرک می کشیم وخودمون را علامه دهر میدانیم همینه که همه کارهای ما زمین مانده تازه به اروپا وامریکا متوسل می شویم که بیایید ما را نجات دهید چون خودمون هیچی بلد نیستیم وجالبه که فکر می کنیم از کهکشانها هم سر درمی اوریم یا حق
  • کاظم IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    به نظر من باید کی‌روش را نگه داریم درگذشته رفتن به جام جهانی آرزو بود الان انتظار داریم از گروه صعود کنیم کی‌روش می‌تونه یه نسلی مثل نسل خوب پرتقال به ایران معرفی کنه
  • حسین IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    احسنت کوگوش شنوا فوتبال پاتوق افرادغیرفوتبالی شده وباندوجناح ورابطه وضابطه ی غیرفوتبالی تصمیم میگیرندبرای فوتبال دربرج میلاد درشب رونمایی پیراهن تیم ملی چه خبری بودبخوبخورببرببروبپربپروووووواومدن افرادرنگی به یک تیم معرفی کردندکه وزیروتاج ووووطرفدارکدام تیم هستندنیومدن ایرادات برطرف یاروانشناسی وروانشناختی کنندتازه مربی هم نبودفقط کت وشلوارومدل لباس برای آقایان سفارش شده بودوهزینه ی ایاب وذهاب درحدملیاردی تا به واقعیت ولیاقت هادربدنه ورزش نباشیم وقبول کنیم ازاین بدترخواهدبود
  • ناشناس IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    کیروش رو اصلا چرا آوردید قبلا رد شده بود چرا بازیکنان پول میلیاردی میگیره میره گند زدید به تیم با اینکه عملکرد این مربی رو قبلا میدونستید چطور تقصیر رو گردن بازیکانان میندازید از مربی تبعیت کردن عادت کردید اشتباهات مملکت رو در هر موردی گردن این و اون بندازید مقصر اصلی کنار میشینه به ریش همه میخنده که چطور سرشون شیره مالیدیم مملکت اینجوری در هم برهم شد هیچکس گردن نگرفت اشتباهش رو و جبران‌نکرد گفتم در هر موارد مشکلات مملکت
  • علی IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    دوستان وهموطنان عزیز .مثل اینکه ما فراموش کردیم که علت اصلی وحذف شدن تیم ملی مصوبان دیگری هم داری.در راس همه کسانی هستن که به ملت خیانت کردن وبا لابی های که بوجود آوردن دوباره تاج را بر مسند قدرت وفدراسیون آوردند.دومین خیانت را آقای تاج به ملت کردند که با آوردن کیروش وافکار پوسیده که هیچ جایی به جز ایران ندارد را دوباره سرمربی تیم ملی کردن.پس همه ی مشکلات وعلت ها را در کیروش دنبال نکنید.
  • ناشناس IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    چرا باز ی مقابل انگلیس تحلیل نمی کنیم چرا بازیکن به خودش اجازه میده توی همه کار دخالت کنه که نه سرود بخواند ونه شادی برای گل که میزنند کنه همان چیزها که شبکه های خارجی می گفتند انجام میدهند اینها نمیدونی که با پول این مردم است که به اینجا رسیدن هیچ کس هیچ چیزی به آنها نگفت تازه پاداش می خواهند به آنها بدهند این فوتبال یا مرگ
  • حسین IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    ژاپن برای جام جهانی 2050برنامه ریزی کرده ماهم خوبه یاد بگیریم
  • بارانا IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    جناب اقای کی روش و تاج لطفا کنار بکشید بخاطر خدا
  • بارانا IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    تاج،تاج،تاج کیروش،کیروش، کیروش کنار بروید بخاطر خدا و مردم ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی