نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
چه کسی زیرآب شجاع خلیل‌زاده را نزد کی‌روش زد؟/ پای یک ایرانی در میان است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از آماده‌ترین بازیکنان ایران در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر حتی یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکرد!

خبرورزشی، صحبت از شجاع خلیل زاده است که اولین بار زمان سرمربیگری کارلوس کی‌روش به تیم ملی دعوت شد و در چند بازی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل هم حضور داشت. در آستانه جام جهانی اما کی‌روش شجاع را خط زد تا شاهد اعتراض شدید و مصاحبه تند خلیل زاده علیه کارلوس کی‌روش باشیم.

مربی پرتغالی نه تنها شجاع را به جام جهانی و بعد از آن به جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۵ نبرد، بلکه در بهترین سال‌های فوتبالی خلیل زاده هم او را به تیم ملی دعوت نکرد. شجاع بعد از آمدن به پرسپولیس بهترین نمایش‌ها را ارائه کرد ولی باز هم جایی در لیست کی‌روش نداشت تا چند سالی پشت خط بماند.

شجاع در این سال‌ها در اکثر مصاحبه‌هایش به کی‌روش کنایه می‌زد و از هرفرصتی برای انتقاد از او استفاده می‌کرد. حتی در جریان درگیری‌های شدید برانکو و کی‌روش، شجاع طرف برانکو بود و علیه کی‌روش موضع می‌گرفت.

بعد از جدایی کی‌روش، شجاع در زمان ویلموتس هم به تیم ملی دعوت نمی‌شد ولی با آمدن اسکوچیچ، خلیل زاده نه تنها به تیم ملی بازگشت، بلکه در یک بازی بازوبند کاپیتانی تیم ملی را به بازو بست. شجاع در کنار کنعانی زادگان به مهره‌های دفاعی ثابت تیم ملی تبدیل شدند و انصافا هم عملکرد بسیار خوبی داشتند.

خلیل زاده و کنعانی زادگان به واسطه چند سال بازی در پرسپولیس، تیم ملی و هم اکنون در الاهلی، خیلی با هم هماهنگ هستند و خیلی‌ها معتقدند، این دو باید در کنار هم در جام جهانی فیکس بازی کنند و تیم ملی باید از هماهنگی این دو بازیکن نهایت استفاده را ببرد. بعد از جدایی اسکوچیچ و بازگشت کی‌روش، خیلی‌ها فکر می‌کردند شجاع جایی در لیست کی‌روش نخواهد داشت و رنگ جام جهانی را نخواهد دید اما مرد پرتغالی این بازیکن را دعوت کرد.

کی‌روش او را با خود به جام جهانی برد اما یک دقیقه هم به شجاع بازی نداد تا این ذهنیت به وجود بیاید که مرد پرتغالی مصاحبه‌های خلیل زاده را فراموش نکرده است!

درهمین راستا شنیدیم کسی که زیرآب شجاع خلیل زاده را نزد کارلوس کی‌روش زده یک ایرانی نزدیک به سرمربی تیم ملی بوده است.

یک ایرانی که فقط و فقط با حضور کی‌روش می‌توانست به تیم ملی نزدیک شود و در غیبت این مربی از ۱۰ کیلیومتری تیم ملی رد نمی‌شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • مرتضی مقدم IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    اکثر بازیکنایی که به شکل تعجب آوری فیکس شدند رابطه خوبی با مارکار اقاجانیان داشتن نمیدونم منظورت مارکاره یا کس دیگه ولی چیزی که مشخصه مارکار تو ایران زیاد رابطه نداره و روابطش به همون دوستی با عضو هیئت رییسه و البته کیروش و بازیکنای جام قبل برمیگرده که حداقل تو دیدار امریکا که قرار بود مثلا با انالیز این اقا طوفان کنیم عملا از نقاط قوتشون که مشهودم بود گل خوردیمو نتونستیم گل بزنیم پس وقتی علمی چیزی بارش نیست و مشخصه سرمربیگری ایران براش رویاست بعید نیست رو بیاره به باند سازی و لابی با بازیکنایی که تازگی قدرتمند هم شدن و زیراب میزنن کلا وقتی فدراسیون ضعیف باشه این چیزا طبیعیه
  • اومید IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    چرا زیرآب زنی ؟ فوتبال جلو میلیونها نفر انجام میشه همه میدونن حد فلان بازیکن کجاست دیگری کجا... یه مربی از بازی یکی خوشش نمیاد ذخیره میذاره یا دعوت نمی کنه زیرآب زنی جایی این وسط نداره نمونه اش ممد مایلی جواد زرینچه رو دعوت نمی کرد دفاع راست ذخیره پیروزی رو دعوت میکرد ... تا آخرش ممد مایلی عذرش رو خواستن و خود فدراسیون جواد زرینچه رو آوردن تیم ملی که پاس گل معروف گل قرن رو هم جواد داد آیا کسی زیرآب چواد رو نزد ممدمایلی زده بود؟
    • ف دال IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      درود؛ شاید سنت قد نمی‌ده. اگه سال‌های اواسط دهه 70 منظورته که، سعداوی در اوج آمادگی‌اش بود (باور نداری؟ از اسطوره چپ‌پا تون صادق باتعصب که بدلیل هاپولی‌کردن پول بابای پایه‌های تیم متبوع و مطبوعش 7 سال محروم شده، بپرس! بپرس تو اون دربی 1-0 که بزیک یه 4، 5 تا روپائی زد، یه چائی نوش جان کرد، سری خاروند و بعد دروازه غلامپور رو باز کرد؛ چه کار فوتبالی‌ای نکرد باهاش؟ کاری مونده بود دیگه؟ دقیقه 85 و چند دقیقه قبل از گل هم که اولین و آخرین «دوطرفه»ی عمرش رو به صادق باتعصب‌تون زد. که دست بر قضاء بازیکن ملی‌پوش‌تون هم بود و می‌گفتید جای رضا مالدینی بایستی فیکس باشه!). ذخیره‌اش هم که محبوب مجاز بود و نه تیم ملی کاری باهاش داشت، نه ایشون کاری با تیم ملی! این رو بخیر و اون رو به سلامت! حالا همه اینا به کنار؛ فقط یه استقلالی می‌ت.نه بگه "یه مربی از بازی یکی خوشش نمیاد ذخیره میذاره یا دعوت نمی کنه" و بعد از دعوت نشدن بازیکن محبوبش گله کنه! شما استقلالی‌ها وجودتون پارادکس و تناقضه (همین که بین کباب (پرسپولیس)و کوکو سبزی(استقلال)، کوکو رو انتخاب کرده‌اید!). یاهو.
    • ف دال IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      در ضمن؛ یاد بگیر نام رقیب رو درست تلفظ کن. با مغالطه‌ی امثال تو نه چیزی از پرسپولیس کم می‌شه، نه به تو اضافه (معمولا کسی رو «تو» خطاب نمی‌کنم اما اگه سرکار رو «شما» خطاب کنم، جفا ست در حق سایر انسان‌ها که مخاطبم هستن و می‌شن و برخلافت، ادب دارن). کاش می‌دونستید گوشه و کنایه زدن به نام «پیروزی»، عین‌هو تف سر بالا ست. چون پرسپولیسی‌ها انقدر جنم و وجود و پشتکار داشتن و تو استادیوم‌ها نام «پرسپولیس» رو طنین‌انداز کرده و فریاد کشیدن تا هیچکس نتونه نگاه چپ به نام‌ش کنه و نهایتاً هم خواست سرخ‌ها محقق شد، برخلاق رقیب که با اولین تلنگر کلاً از تاج و ریشه و اصالتش دست کشید و شد تیم «مستقل»! (زرررررررشک البته). یاهو.
  • خورزو IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    بابا کی تاحالا چه تیمی برده بالا مردم ما ساده هستن اسکو زحمت کشید تیم برد جام جهانی در حق اسکوچیچ نامردی کردن چوبش هم خوردن ولی پولش عشقش کی روش میکنه
  • رامتین IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    واقعاهم که راست گفتن حق به حقدار میرسد
  • ههه IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    من بچه بوشهر عاشق طارمی هستم ولی خداوکیلی اسم تیم ملی که می اومد اول دلم به شجاع وکنعانی خوش بود خبراررو میدیم که قرار خط بخورن ولی اون موقع میگفتم عمرا همش حرف تا جام جهانی فهمیدم...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی