نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
کارلوس کی‌روش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی برای برد مقابل ولز در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر حدود ۱۵میلیارد ریال پاداش گرفته است.

تنها پیروزی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در دیدار برابر ولز حاصل شد. تیم ملی کشورمان پس از شکست سنگین مقابل انگلیس آن هم با ۶ گل باید در دومین دیدار خود در دوحه به مصاف گرت بیل و یارانش می‌رفت.

ملی پوشان ایرانی در این بازی موفق شدند نمایش درخشانی ارائه داده و ضمن ارائه یک نمایش قدرتمندانه با دو گل روزبه چشمی و رامین رضاییان به برتری ۲ برصفر مقابل ولز برسند.

در همین ارتباط شنیدیم به هریک از ملی پوشان ایرانی بابت این پیروزی، مبلغ ۱۵ هزار یورو پاداش تعلق گرفته است. این درحالی است که مطابق شنیده‌ها کارلوس کی‌روش مبلغ ۴۰ هزار یورو پاداش دریافت کرده است. به عبارتی با یوروی حدوداً ۳۸۰ هزار ریالی این روزها می‌شود به عبارتی ۱۵٫۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال تنها برای کی‌روش.

کارلوس کی‌روش البته بازی حساس و نهایی مقابل آمریکا را شکست خورد و فرصت عالی برای صعود به مرحله حذفی جام جهانی را از دست داد اما به تهران بازگشت.

مرد پرتغالی امیدوار است قراردادش با تیم ملی ایران دوباره تمدید شود تا بتواند هدایت تیم کشورمان را در جام ملت‌های آسیا برعهده بگیرد.

این مربی پس از نتایج اخیر تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، موافقان و مخالفان زیادی دارد که...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • حامی IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    ایشون که قرارداد 50 هزار دلاری بسته بودن چطوری فقط پاداششون اندازه کل قراردادشون هست. حالا یه عده بازم میان سینه چاک میکنن برای ایشون
    • کاوه IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      والا خوبه بری جام جهانی افتضاح ببار بیاوری عوض جواب دادن به این افتضاح پاداش هم بگیری و تازه موقع ورود هم مورد استقبال قرار بگیری !!!!!!
  • میلاد IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    دلال موزامبیکی
  • ارش DE ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    از اولش هم با این آدم قرارداد سنگین بلند مدت بستن. هیچ مسئولی توی این مملکت حرف راست نمیزنه. دروغ این مملکت رو ورداشته.
  • علی IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    با اسکوچیچ که هیچی . حتی بدون مربی هم شانس خوردن 7 گل توی سه بازی نداشتیم . مگه کی روش فقط می تونست بهترین نتیجه رو برای ایران بیاره ؟ از کجا فهمیدید اسکوچیچ نمی تونه مسئول در فدراسیون فوتبال ؟! گراهام آرنولد از اسکوچیچ خیلی بد تر و کم سابقه تر بود توی مربی گری و نتایجش هم که اصلا قابل قیاس با اسکوچیچ نبود ولی استرالیا بهش اعتماد کرد و بازیکنان هم پاهاشون رو از گلیمشون دراز تر نکردند و مزدش رو هم گرفتند . برعکس ما .خواهشا اگر مربی ایرانی هم خواستید بیارید ؛بهش تاکید کنید که این تیم یوز هاست نه خارپشت ها . ما فوتبال تهاجمی می خواهیم .فوتبال دفاعی به تیم ما نمی خوره . اون برای تیم های ضعیفه . دفاع لازمه ولی نه اینجوری . کانادا تهاجمی بود و حتی با وجود نتایج ضعیف ؛ همه ی نگاه ها رو به خودش جلب کرد . دیگه کسی نمی گه کانادا فوتبال نداره . مسخره هست که بهترین مهاجم نوک های آسیا رو داشته باشی و نقطه قوتت خط حمله ات باشه ولی دفاعی بازی کنی .
  • حاج مرتضی مداح همدانی IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    ماتیم یوزهاهستیم امالاک پشتی بازی میکنیم‌.دیگه زمان کیروش تمام شده
  • امیرعلی IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    نمیدونم این پولهاروچه جوری وجدانش قبول میکنه مربی با تفکرات پوچ عقب افتاده
  • گولیت IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    این رقم رو به حروف بنویسید تا ببینیم میشه هزم کردش، خدایا این مبلغ رو هفت پشت من هم نمیتونه در بیاره، افسوس
  • رضا IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    بخدا اگه نمایندهها یکم غیرت داشتن نمیذاشتن کیروش با این افتضاح۶گل انگلیس وباخت آمریکا اینجور به ریش ما بخنده آخه چه افتخاری با این سیستم وترکیب وقتی عقب بودیم چه تاکتیکی داشتیم جز اینکه بازیکنایی که آماده وکنارهم بودن نیمکت نشین شدن خیلیهاتوپست تخصصیشون بازی نکردن که فاجعه شدمثل چشمی یا بازی آمریکا طارمی یکخط عقب بازی کرد به نظرشمااین نتایج برای مربی که عاشق پوله عمدی نبود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی