تصمیم ویژه گل‌محمدی برای دربی/ کدام ستاره نیمکت‌نشین می‌شود؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

این احتمال وجود دارد که پرسپولیس در دربی با دو مهاجم تخصصی به میدان برود.

یاغی جدید فوتبال ایران که با سر و صدای فراوان به پرسپولیس آمد، مخالفان زیادی داشت و خیلی‌ها معتقد بودند این بازیکن هم از آمادگی لازم به دور است و هم زیاد مصدوم می‌شود. اتفاقی که دقیقا چند روز بعد از قرارداد با پرسپولیس رخ داد و مصدومیت شیخ بهانه ای شد تا بعضی‌ها از یحیی گل محمدی و باشگاه پرسپولیس انتقاد کنند.

طلسم بازی نکردن شیخ بالاخره در دیدار مقابل مس رفسنجان شکست و این بازیکن بلندقامت موفق شد برای اولین بار  برای تیم جدیدش به میدان برود. دیاباته در انزلی و در جریان پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان فرصت بیشتری بدست آورد و در دیدار پنجشنبه مقابل مس کرمان هم از ابتدای نیمه دوم جانشین کمال کامیابی نیا شد.

با ورود شیخ به بازی، پرسپولیس با دو مهاجم تخصصی یعنی لوکادیا و دیاباته به کار ادامه داد و روند این تیم هم کاملا تغییر کرد. در نهایت هم دیاباته در دقیقه ۷۴ و روی پاس دیدنی سروش رفیعی موفق شد اولین گلش را با پیراهن پرسپولیس به ثمر برساند و این تیم را به یک ۳ امتیاز فوق العاده ارزشمند خانگی برساند.

آمادگی و گلزنی دیاباته باعث شد تا هواداران پرسپولیس به داشتن یک مهاجم خوب دیگر درکنار لوکادیا امیدوار باشند و از همین حالا هم بعد از گلزنی این بازیکن حسابی برای هواداران استقلال کری خواندند و برای دربی که قرار است اواخر این ماه برگزار شود، خط و نشان کشیدند.

با توجه به گلزنی و آمادگی دیاباته و اینکه پرسپولیس با دو مهاجم به مراتب بهتر و خطرناک‌تر بازی می‌کند، این سوال مطرح می‌شود که تصمیم یحیی گل محمدی برای ادامه لیگ چه خواهد بود و آیا قرار است تیم او تغییر سیستم دهد؟

در صورتیکه یحیی همچنان دیاباته را نیمکت نشین کند و روی او به عنوان یک بازیکن جانشین و نیمکت نشین حساب باز کرده باشد، پرسپولیس با شروع مجدد لیگ هم با همان سیستم قبل و با یک مهاجم بازی خواهد کرد. ولی اگر یحیی تصمیم به استفاده از ۲ مهاجم نوک بگیرد و بخواهد دیاباته را کنار لوکادیا در خط حمله به کار بگیرد، آنوقت شرایط فرق خواهد کرد و در آنصورت یکی از ستاره‌های پرسپولیس نیمکت نشین خواهد شد.

آنطور که شنیدیم با توجه به آمادگی بالای شیخ در تمرینات پرسپولیس، گل محمدی قصد دارد تا به صورت همزمان از دیاباته و لوکادیا در دربی استفاده کند و درصورتیکه این اتفاق رخ دهد، خطر نیمکت نشینی ستاره‌هایی مثل عالیشاه، کامیابی نیا، صادقی، ترابی و رفیعی را تهدید می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بابک US ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    ترابی، امیری، پور علی گنجی و شاید بیرانوند. تمامی بازیکنانی که در این مدت در تهران زحمت کشیده اند باید بازی کنند. ترابی و امیری که اصلا آماده نیستن و باید مدتی نیمکت نشینی را تجربه کنند! پور علی هم چند جانشین دارد که می توانند جایش را پر کنند. راستی دوستان حواله ماشین خارجی یادتان نرود بگیرید از فدراسیون!! یکمدت دیگه یادشان می رود!!!
    • سه نقطه IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      اوکی حالا بیا پایین
  • کیسه افکن IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    به نظر من پرسپولیس دیاباته را در نیمه دوم باید وارد زمین کند ودر نیمه اول با یک مهاجم بازی کند بهتر است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی