نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
شادی گل دنزل دامفریس؛ هلند - آمریکا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی هلند با شکست آمریکا در نخستین بازی مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر اولین تیم حاضر در یک‌چهارم نهایی نام گرفت.

ورزشگاه بین‌المللی الخلیفه میزبان نخستین بازی از مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر بین هلند و آمریکا بود که نارنجی‌ها با برد ۳-۱ راهی مرحله بعد شدند.

در دقایق ابتدایی وقتی هنوز بازی سر و شکل نگرفته بود آمریکا فرصت‌های خوبی داشت که بهترینش را کریستین پولیشیچ روانه دروازه کرد اما با عکس‌العمل آندریس نوپرت راهی به دروازه پیدا نکرد. هلند کم‌کم به بازی مسلط شد و دقیقه ۱۰ با همکاری‌ای عالی در نهایت با پاس دنزل دامفریس و ضربه دقیقه ممفیس دپای به گل نخست رسید. در دقایق پایانی این نیمه هم تیموتی وه‌آ با شوتی به سمت دروازه هلند خطرساز شد، اما لحظاتی بعد دامفریس پاس دیگری از منطقه راست زمین ارسال کرد که تقریباً مشابه گل نخست دالی بلیند در دقیقه ۱+۴۵ گل دوم را برای نارنجی‌ها به ثبت رساند.

تلاش آمریکایی‌ها در دقیقه ۷۶ نتیجه داد و به طرز عجیبی پاس کریستین پولیشیچ را حاجی رایت به گوشه دروازه هلند فرستاد. در لحظاتی که هلندی‌ها استرس دریافت گل تساوی را داشتند، در دقیقه ۸۱ ارسال بلیند را دامفریس تبدیل به گل کرد تا ستاره این دیدار خودش هم سهمی از گل‌های زده داشته باشد. هلند در نهایت این نتیجه را حفظ کرد و راهی مرحله بعد شد.

شاگردان لوئی فان‌خال در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف برنده دیدار آرژانتین - استرالیا خواهند رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیروش باید باشه ..... IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    یانکی ها کوشن ؟ تو سوراخ موشن خخخخخخخخخخخخخخخخ حال اونایی که وقتی آمریکا ایران رو برده بود زیر زیرکی پوزخند میزدن خریدارم فقط ۴ روز بیشتر از ما توی قطر موندن خخخخخخخخخخخخخخخ بعد از کدخدا نوبت باخت روباه دِه هستیم ..هیچ جا نمیریم همینجا هستیم
    • Diplomat IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      امثال تو هیچوقت لذت فوتبال را نخواهید برد ، آخه تو از فوتبال چه میفهمی ! شماها گند زدید به این ورزش و همه رقابت های ورزشی ، کی میخوایید به این درک درست برسید که ملت ها نگاهی فرا سیاسی به رقابت های سالم ورزشی دارند ! ورزش یک میانبر طلایی برای گذشت از کینه و ستیزه جویی های دولتها و مسیر سبز دوستی و مودت بین ملت هاست مردم دنیا یک چیز مشترک دارند و اون صلح طلبی و آرزوی جهانی بدون دشمنی و کینه توزی و جنگ است ! مردم ما نیز مخالف دشمنی و کینه ورزی با دنیاست بساط مزخرف سیاست رو از ورزش جمع کنید ما ملتها به خوبی بلدیم مشکلات و خطای سیاستمداران را در ورزش پاک کنیم و در فضای پاک ورزشی و رقابت سالم نفرت ها را ریشه کن کنیم . امثال تو نخواهید توانست به مقصود نادرست و ناسالم خود که آلودگی رقابت و ورزش است برسید ! ضمنا احدی از شکست تیم ما به آمریکا خوشحال نشد تمام زیبایی و هیجان ورزش در همین برد و باخت های طبیعی در مسابقات است هر تیم بهتر کار کرده باشد قطعا نتیجه بهتری خواهد گرفت شماها این سیاسی بازی های کثیف رو وارد ورزش نمیتونید بکنید چون روح ملت ها با ورزش و رقابت های سالم همسو و بر خلاف رفتار شماس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی