نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
رقیب بیرانوند همه را از خودش ناامید کرد!/ اشتباهات عجیب گلر پرسپولیس در دیدار با تیم دسته اولی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آخرین دیدار دوستانه پرسپولیس برابر تیم دسته اولی شمس آذر قزوین درحالی با تساوی ۲ بر۲ به پایان رسید که هر دو گل حریف روی اشتباه رقیب بیرانوند به ثمر رسید!

احمد گوهری در بازی تدارکاتی پرسپولیس و شمس‌آذر قزوین نمایشی ناامیدکننده داشت و دو گل روی اشتباهات فردی خورد. این دیدار پشت درهای بسته برگزار شد اما از پشت درهای بسته خبررسید که گل اول شمس آذرقزوین به شکل عجیبی زده شد.

احمد گوهری قصد داشت بازیکن حریف را دریبل بزند اما توپ را لو داد تادروازه‌اش باز شود. گل دوم هم روی استرس و اشتباه این دروازه‌بان رقم خورد تا یحیی گل‌محمدی به فکر فرو برود.

هرچند پرسپولیس علیرضا بیرانوند را به عنوان گلر اول تیم ملی در اختیار دارد اما شاید این دروازه‌بان ملی‌پوش قصد داشت بینی شکسته خودش را عمل کند که این موضوع حداقل تا پایان نیم‌فصل منتفی است چرا که سرمربی پرسپولیس نمی‌تواند ریسک کند و دروازه تیمش را به احمد گوهری بسپارد که در فصل گذشته هم متزلزل نشان داد.

او که پس از جدایی بوژیدار رادوشوویچ به پرسپولیس پیوسته بود هرگز نتوانست رقیبی جدی برای حامد لک باشد و چه‌بسا یکی از دلایل افت و فرود محسوس حامد لک در فصل گذشته همین ضعف احمد گوهری بوده باشد.

شاید یحیی‌گل‌محمدی شانس آورد که علیرضا بیرانوند انگیزه مهمی به اسم جام جهانی داشت و زیاد به رقابت با گوهری فکر نمی‌کرد وگرنه شاید او هم به سرنوشت حامد لک دچار می‌شد!

پرسپولیس در بازی دوستانه با تیم دسته‌اولی شمس آذر قزوین دو گل خورد که هر دو هم روی اشتباه فردی گلر این تیم بود.

البته فراموش نباید کرد که احمد گوهری مدت‌هاست به یک نیمکت‌نشین صرف در پرسپولیس تبدیل شده و با حضور علیرضا بیرانوند هرگز نتوانسته درترکیب سرخ‌پوشان تهرانی به میدان برود. بنابراین طبیعی است دروازه‌بانی که حتی یک بازی رسمی انجام نداده است دچار افت شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگی IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    بهترین گلره چیه حرف درمیاریدواسش
    • کیسه هستم IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      از تمام دروازه بانهای ایران بهتره البته بعد از بیرانوند
  • محسن IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    گوهری چیه خداوکیلی هر بار تو دروازه پرسپولیس بود همه ترس داریم هر لحظه امکان داره گل بخوره اصلا برای لیگ برتر ساخته نشده برا لیگ ۱خوبه نمیدونم چرا گوهری الا ن توپرسپولیسه
  • بهمن حسین پور FR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    ما گوهری را متری خریدیم به کسی هم مربوط نیست
  • بدنبال عدالت IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    قبول ندارم بدزی رسمی نکردن باهث ضعف یک دروازبان میشود. مگر بازی نکردن باعث میشود دروازبان یا بازیکن اصول اولیه فوتبال را فراموش کند؟
  • امیر IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    دروازه بان خوبی است اما بعد از بیرانوند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی