ششمین شکست بچه‌پولدارهای پرسپولیس/ بروم استقلال که خاطراتم تلخ شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جلد روزنامه خبرورزشی سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۱ را می‌بینید.

ششمین شکست بچه‌پولدارهای پرسپولیس
پرسپولیس در فصل دوازدهم لیگ برتر با مدیرعاملی رویانیان و هدایت مانوئل ژوه پرتغالی رویای قهرمانی را در سر داشت. رویانیان هم با دادن اتوموبیل‌های پورشه به بازیکنان یک تیم کهکشانی را بسته بود. با این حال نتایج سرخ‌پوشان مطابق انتظار پیش نرفت و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به تراکتور تونی اولیویرا با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا ششمین باخت سرخ‌پوشان به ثبت برسد. تیتر ششمین شکست بچه‌پولدارها عنوان اصلی ما در چهاردهم آذرماه ۱۳۹۱ بود، و جالب است بدانید روی همین تیتر «تراکتور هم پورشه را گرفت» درج شده بود.

نکونام: بارسا می‌دانست پرواز لغو است ولی ما نمی‌دانستیم
قرار بود استقلال هم برای بازی با داماش گیلان به رشت برود ولی تاخیر در پرواز و شرایط جوی نامناسب باعث شد تا این دیدار با یک روز تاخیر برگزار شود. در همین ارتباط گفته شد جواد نکونام هافبک ملی‌پوش استقلال با تماس با غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ بازی استقلال را لغو کرد تا با تاخیر ۲۴ ساعته برکگزار شود. این موضوع سر و صدای زیادی را به همراه داشت که کاپیتان تیم ملی با اختیاراتی که داشت بازی را به تاخیر انداخته است. حتی بعضی‌ها مدعی بودند استقلال می‌توانست با اتوبوس به رشت برود، تیم بارسلونا هم به دلیل شرایط بد جوی با اتوبوس راهی ایتالیا شده بود تا بازی لیگ قهرنانان آروپا به موقع و بدون تاخیر انجام شود. اما خود جواد نکونام در مصاحبه‌ای گفت: اگر در فرودگاه با اتوبوس می‌رفتیم ۴ صبح می‌رسیدیم. ضمن اینکه بارسا می‌دانست پروازش کنسل است و با اتوبوس راهی ایتالیا شد ولی ما نمی‌دانستیم پروازمان کنسل است و هی می‌گفتند پرواز تاخیر دارد.

ایمون زاید از پرسپولیس جدا شد
ایمون زاید مهاجم گلزن اسبق پرسپولیس  که در دربی سرخابی در ۹ دقیقه هت‌تریک کرده بود و نزد همه سرخ‌پوشان محبوبیت خاصی پیدا کرده بود، پس از جدایی از این تیم گفته بود حاضر نیستم به استقلال بروم چرا که اگر این کار را بکنم خاطراتم تلخ می‌شود و می‌خواهم خاطرات شیرین حضورم در پرسپولیس همواره به یادماندنی باقی بماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی