نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
سرمربی آبی پوشان: من و استقلال باید له شویم تا مربی تیم ملی موفق شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی استقلال در دهه ۸۰ اعتقاد داشت: سازمان لیگ به حرف کسی گوش نمیدهد و فقط کار خودشان را می‌کنند.

در فصل نهم رقابت‌های لیگ برتر استقلال با هدایت صمد مرفاوی بازی‌ها را خوب استارت زد اما در ادامه این تیم با چالش روبرو شد و در بازی با راه‌آهن در ورزشگاه آزادی شکست را پذیرفت. در حین بازی بود که صمد مرفاوی شعارهایی را از طرف هواداران استقلال شنید که به مذاق او خوش نیامد. هواداران استقلال به شدت از عملکرد مرفاوی ناراحت بودند و علیه و شعار دادند و جالب اینکه امیر قلعه‌نویی بارها در طول بازی تشویق شد. بعد از این بازی بود که مرفاوی مصاحبه تندی علیه سازمان لیگ و کمیته داوران و سرمربی تیم ملی انجام داد.

مرفاوی در این مصاحبه اینگونه توضیح داد: من تا بحال درباره داوری حرف نزده بودم اما گویا قرار است تا آنها حق ما را بخورند، حتی یک پنالتی هم در طول نیم فصل برای ما نگرفته اند در طول این فصل تمام صحنه‌های مشکوک در ۱۸ قدم حریفان با کارت زرد برای بازیکنان روبرو شده است. بعد هم کمیته داوران، داور را محروم می‌کند. محرومیت داور چه کمکی به ما میکند؟ با سرنوشت قهرمانی ما بازی می‌شود. متاسفانه رئیس کمیته داوران چشمانش را می‌بندد و از داوران حمایت می‌کند. در همین بازی با راه‌آهن هم دقیقه ۸۹ پنالتی ما گرفته شد که همه ورزشگاه پنالتی را دیدند جز داور.

وی در ادامه در مورد اعلام لیست تیم ملی قبل از بازی با راه‌آهن اظهار داشت: اعتقاد دارم که لیست تیم ملی باید بعد از بازی با راه‌آهن اعلام می‌شد این مسئله باعث افت برخی از بازیکنان من شد. چه دلیل دارد قبل از بازی با راه‌آهن اعلام کنند؟ اکنون ۶ بازیکن من را به تیم ملی بردند و در این ۳ هفته که باید ضعف‌های تیم را برطرف کنم، آنها در اختیارنیستند. من و استقلال باید بله شویم تا آقای قطبی در تیم ملی موفق شود.

مرفاوی در پایان از سازمان لیگ هم گله مند بود و عنوان کرد: سازمان لیگ به حرف هیچ کسی گوش نمی‌دهد و هر پیشنهاد می‌دهیم با پاسخ منفی روبرو می‌شود هر چه به نفع خودشان هست را انجام می‌دهد و ایران را با اروپا مقایسه می‌کند. اتفاقات فوتبال ایران حتی در بنگلادش هم رخ نمی‌دهد، ولی نمی‌دانم چرا خودشان را به اروپا مقایسه می‌کند؟ ما کوچکترین شباهتی به اروپا نداریم.

مصاحبه سرمربی استقلال در ۱۸ آبان سال ۱۳۸۸ را در روزنامه خبر ورزشی مشاهده می‌کنید:

سرمربی آبی پوشان: من و استقلال باید له شویم تا مربی تیم ملی موفق شود

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی