یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶
۱۷ |
۰
هنرنمایی دوباره جواد خیابانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جواد خیابانی بار دیگر در جریان بازی فرانسه و لهستان با تلفظ جدید نام شزنی هنرنمایی کرد.

جواد خیابانی نام شزنی دروازه بان لهستان را به زبان لهستانی تلفظ کرد و گفت نام صحیح او استشنیخ است! قاعدتا اگر قرار به این کار باشد خیابانی باید اسم تمام بازیکنان لهستان را به زبان لهستانی تلفظ کند که خب اصلا عرف نیست و دردسرهای زیادی هم دارد.

خیابانی در نیمه اول هم پس از سه خطر جدی لهستان روی دروازه فرانسه گفت: واقعا چطور می‌شود این لهستان را برد؟ اما درست دو دقیقه بعد از این اظهار نظر فرانسه گل برتری را توسط ژیرو زد و او شروع به تعریف و تمجید از فرانسه کرد.به نظر می رسد خیابانی از واژه‌هایی استفاده می کند که بیشتر به چشم بیاید و از به کار بردن الفاظ عجیب هم ابایی ندارد. البته انصافا او بازی ایران و آمریکا را بد گزارش نکرد و حداقل نسبت به سایر گزارش‌هایش، گزارش آن بازی حساس خوب بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • سه نقطه IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    اتفاقا توی بازی با امریکا خیلی رو مخ بود
  • عادل IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    جواد‌دانش‌بالای‌داره‌ولی‌نمی‌دونم‌چراانقدرسوتی‌میده‌فکرمی‌کنم‌سوتی‌هم‌ذاتی‌باشه
  • محمد یوسفی IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    هرچی باشه از گزارش گرایی که معلوم نیست از کجا پیداشون کردید . بهتره . با همه انتقاداتی که بهش داریم بازم از خیلی ها بهتره . مثل لنگه کفش در بیابانه در شرایط فعلی
  • اعتدال IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    خیابانی گاهی بدجوری جوگیر میشه به ویژه این روزها که تیم ملی از مرحله گروهی به حذفی صعود نکرد و هرکی می تونه با کمترین اطلاعات فوتبالی و با کمترین شناخت نسبت به اوضاع فوتبال ایران و جهان به خودش اجازه بده که یک منتقد تمام عیار بشه و حتی با اطمینان کامل به این یا اون توهین کنه و تهمت بزنه. خیابانی گاف میده اما نه به اندازه ای که از این تصویرش انتظار میره. این برای بار دومه که می بینم این تصویر از خیابانی رو می گذارید که اصلا با تیپ و قیافه امروز و حتی هیچوقتش حتی وقتی که توپول بود شباهتی نداره. خیابانی گاهی در نقدهاش بی انصافی می کنه، اما شما منصف باشید.
  • قهرمان IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    جواد جان،جان جانانه،خیلی بااحساس وکاربلد هستش.
  • ایلیا IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    خیابانی همون بازی ایران امریکا هم رو اعصاب بود
  • ایران مظلوم. IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    بازی با امریکا نتنها گزارش اوس جواد خوب بود بلکه نتیجه هم عالی بود.تحقیر دوباره ی تیم ملی ج ا در مقابل حریف قدرتمند و البته جوانمرد که وقتی بازیکنان تیم ج ا داشتن زار میزدن اومدن گفتن اشکالی نداره این اولین و اخرین تحقیر شما نبوده و نیست.😂😂😂 USA منجی ملت اسیر و برده ی ایران.
    • ح IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      ببین هیچکی منکر بی کفایتی بعضی از مدیران نیست و هزار تا ایراد تو این مملکت وجود داره ولی خدایی چه به سر سواد و اطلاعات این مردم اومده که میگین آمریکا منجی ملت برده ایران؟؟؟ واقعا طرز فکر دهه هشتادیا همینقدره؟ ایرانی جماعت برده‌ی کی بوده تا حالا؟ دوتا مدیر به درد نخور و دزد باعث گرفتاری ملت شدن چه ربطی داره به برده بودن؟ درضمن واقعا اینقدر از دنیا بی خبرین که میگی آمریکا منجی ما بیاد بشه؟ مگه منجی افغانستان شده یا منجیه عراق یا هرجای دیگه؟ اینقدر گفتن دهه هشتادیا خیلی خفنن که یادشون میره که دهه هشتادیا نه اهل کتاب خوندنن نه اخبار نگاه کردنن نه بحثای سطح بالا فقط سرشون تو گوشیه اوج اطلاعات سیاسیشونم در حد تکرار ایتنرنشنال. بازم میگم کسی منکر اعتراض نیست ولی نه اینکه دیگه خودمونو کوچیک کنیم
  • پسر ایرونی IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    اوس جواد به شدت چشم شور سق سیاهه .هر وقت هم از تیم ایران تعریف کرده تیم تر زده .در کل گزارش هاش فقط بازی با استرالیا رو فقط دیدم هر چی زور زد بچه ها رو چشم کنه نشد و ایران مساوی کرد .
  • آمین IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    جناب خیابانی بیشتر کارشناس و مفسر کاربلد فوتبال هستش تا یک گزارشگر فوتبال، اولین قانون گزارشگری بی طرف بودنه که هیچوقت نداشته تو گزارشهاش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی