انتقاد شدید یک ملی‌پوش از وزارت ورزش/ چرا همیشه جیب فوتبالیست‌ها پر از پول و حواله است؟/ کسی بابت برد آمریکا از ما تجلیل نکرد
منبع: طرفداری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیبروی تیم والیبال پیکان گفت: کاش مسئولان اجازه می‌دادند فوتبالیست‌ها هم کمی سختی بکشند.

 پاداش واردات خودروی خارجی به ملی‌پوشان فوتبال با وجود شکست مقابل آمریکا و حذف از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با واکنش‌های اعتراضی ستاره‌های دیگر رشته‌های ورزشی همراه بوده است.

ابتدا کامران قاسمپور قهرمان کشتی جهان و بعد محمدرضا گرایی دارنده مدال‌های طلای المپیک و جهان از تاخیر در پرداخت پاداش کشتی‌گیران و تبعیض میان رشته‌ها انتقاد کردند. حالا هم ملی‌پوش والیبال ایران به این اتفاق واکنش نشان داده است.

محمدرضا حضرت پور که بامداد امروز (یکشنبه) برای حضور در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان راهی برزیل شده در این باره اظهار داشت:

من دو، سه سال پیش به تفاوت پاداش فوتبالیست‌ها با بقیه ورزشکاران اعتزاض کردم. البته نوش جان فوتبالیست‌ها باشد اما این قدر فاصله درست نیست.

وی افزود: مثلا ما با پرواز معمولی برای مسابقات می‌رویم و فوتبالیست‌ها با پرواز اختصاصی. آنها بهترین امکانات و هتل را دارند. اگر ۱۰ دردصد امکانات و پاداش فوتبالیست‌ها به والیبال تزریق شود، خیلی تاثیرگذار است و شک نکنید والیبال خیلی بیشتر از قبل پیشرفت می‌کند.

ملی‌پوش تیم والیبال پیکان با اشاره به تفاوت پاداش تیم فوتبال با بقیه رشته‌ها گفت: وقتی تیم ما آمریکا را می‌برد حتما پتانسلی خوبی دارد و لایق بهترین هاست، نه تنها والیبال که بقیه رشته‌ها هم همین طور هستند اما من ندیده‌ام بابت شکست آمریکا از والیبال تجلیل کنند و پاداش خوبی هم بدهند. ما آمریکا را بردیم و فدراسیون نهایتا ۲۰۰ دلار پاداش داد اما فوتبالیست‌ها فکر نمی‌کنم زیر ۱۰، ۲۰ هزار دلار گرفته باشند. کاش مسئولان اجازه می‌دادند کمی فوتبالیست‌ها هم سختی بکشند. چرا همیشه جیب آنها پر است و ما این همه سختی می‌کشیم؟ ما نمی‌گوییم به تیم ملی فوتبال پاداش ندهند، به آنها هم برسند اما جوری که ارزش داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی IR ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    این انتقاد همیشه وارد بوده هست که اگه در فوتبال ما مانند دیگر کشور ها به استعداد یابی توجه داشت ما دچار کمبود استعداد فوتبال نبودیم و دستمزد ها طبعا معمولتر بود دوم کما فی السابق نیز نه تنها در فوتبال در دیگر رشته ها جز کشتی حال بخاطر ریاست باغیرت کشتی هیچ استعداد یابی صورت نمی گیرد که بیشتر آن بخاطر پارتی بازی و فامیل بازی و نبود مسئول درست بر مسند کار است و اگر هم در رشته های والیبال فوتسال و وزنه برداری دارای مقام یا موفقیت شده ایم غیرت بازیکن ها و کادر فنی بوده و اگر هم استعداد یابی بوده از طرف خود پیشکسوتان این رشته ها مانند فوتبال بوده وگرنه وزارت ورزش که هیچی فکری نداشته و اگر تبعیض همینطور ادامه داشته باشد بعد از ان شاهد خروج نخبگان ورزشی در رشته های مختلف خواهیم بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی