دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳
۱ |
۰
استراتژی ساپینتو برای پرسپولیس مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ساپینتو قصد دارد با روشی هجومی و با سه مهاجم تیمش را به مصاف پرسپولیس بفرستد.

استقلال در بیشتر بازیهای این فصل با سه مهاجم بازی کرده و حالا ساپینتو می خواهد در مهمترین بازی سال هم تیمش را با روشی هجومی راهی میدان کند و با بردن پرسپولیس صدرنشین شود. در همین راستا شانس فیکس شدن نفراتی چون قایدی،پیمان بابایی و محمد محبی دربازی با پرسپولیس خیلی زیاد است چون ساپینتو نمی خواهد در بازی با پرسپولیس احتیاط کند و تیمش را برای مساوی به میدان بفرستد.

استقلال امسال نسبت به فصل گذشته هجومی تر و تماشاگرپسند تر بازی کرده و هواداران این تیم به تکرار قهرمانی امیدوارند هرچند که مشکلات و بدهی های مالی باعث شده تا صدای فتح الله زاده درآید و بازیکنان نگران پرداختی های باشگاه هستند. ساپینتو اما به تیمش خیلی امیدوار است و استقلال برای دربی تهران بازیکن محروم و مصدوم هم ندارد. تنها غایب این روزهای استقلال عارف غلامی است که او هم به بازی 29 آذر با پرسپولیس می رسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاج کبیر IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    من که دربی را نگاه نمیکنم و دیگه برام مهم نیست استقلال چیکار میکنه.این همه به خودم استرس بدم بعد آقایون در عین بی خیالی پول چپاول کنند.فوتبال ایران هم خیلی ضیف شده و همش دنبال بکش زیرش و در آخر یه تیم شانسی شانسی قهرمان میشه.فوتبال استقلال فقط زمان شفر ارزش نگاه کردن داشت.یه فوتبال زیبا و کاملا تاکتیکی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی