نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دلخوری ملی‌پوشان پرسپولیس از گل‌محمدی برطرف شد؟/ ماجرای پیام‌های واتس‌اپی یحیی به بازیکنان
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ملی‌پوشان پرسپولیس به دلیل استوری جنجالی یحیی گل‌محمدی از او ناراحت بودند.

 بعد از دیدار اعضای تیم ملی فوتبال با رئیس‌جمهور قبل از سفر به قطر، یحیی گل‌محمدی با انتشار یک استوری به شدت از ملی‌پوشان انتقاد کرد. یحیی در صفحه شخصی خود نوشت: این بهترین فرصت برای رساندن صدای مردم مظلوم بود. در درس معرفت بیشتر از صفر نمی‌شود به شما داد. استوری سرمربی پرسپولیس بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت و حتی صدای آن به قطر و اردوی تیم ملی هم رسید.

اتفاقی که باعث دلخوری چند ملی‌پوش هم شد و آن‌ها از استوری جنجالی یحیی ناراحت شدند. باشگاه پرسپولیس هم با انتشار یک بیانیه علیه سرمربی تیم خود اعلام کرد همه‌جوره از تیم ملی و بازیکنانش حمایت می‌کند. باشگاه در این خصوص نوشت: در روزهایی که تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در مهمترین رویداد ورزشی جهان حضوری پرقدرت و پرامید دارد، بر همه کسانی که دل در گروی سربلندی نام ایران دارند ضروری است که جز در جهت تقویت روحیه تیم و بازیکنان سرافراز سرزمین‌مان سخنی بر زبان نیاورند. باشگاه مردمی پرسپولیس با میلیون‌ها هوادار نیز خود را در این مسیر همراه و همگام تیم ملی فوتبال ایران می‌داند، چنانچه همگان می‌دانند بخش بزرگی از بازیکنان تیم ملی ایران ریشه باشگاهی‌شان به این باشگاه محبوب ایرانی‌ها بازمی‌گردد.

بعد از این ماجرا مدیران فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی از درویش مدیرعامل پرسپولیس خواستند تا برای ارائه توضیح در خصوص استوری گل‌محمدی راهی فدراسیون شود. همچنین شنیده شد که احتمال محرومیت برای یحیی گل‌محمدی هم وجود دارد و ممکن است سرمربی پرسپولیس چند جلسه محروم شود، ولی این اتفاق رخ نداد و خبری از محرومیت یحیی نبود.

دلخوری ملی‌پوشان پرسپولیس از گل‌محمدی برطرف شد؟/ ماجرای پیام‌های واتس‌اپی یحیی به بازیکنان

نکته جالب در خصوص آن جلسه و استوری یحیی گل‌محمدی این بود که از آن جمع ۱۰ نفره، ۴ بازیکن شاگردان فعلی یحیی هستند و بازیکنانی مثل شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان و رامین رضاییان هم قبلا شاگرد یحیی بودند. در واقع از آن بازیکنان فقط ۳ ملی‌پوش استقلال یعنی سیدحسین حسینی، روزبه چشمی و ابوالفضل جلالی سابقه کار کردن با گل‌محمدی را ندارند.

بعد از گذشت چند روز از این اتفاق و وقتی خود یحیی متوجه اشتباهش و البته ناراحتی شدید ملی‌پوشان شد، تصمیم گرفت به نوعی از دل آن‌ها در بیاورد. سرمربی پرسپولیس از طریق واتس‌اپ با شاگردانش تماس گرفت و به آن‌ها پیام داد تا به نوعی قضیه را مدیریت کند.

گل‌محمدی ضمن این‌که جویای حال ملی‌پوشانش شده بود، برای آن‌ها در جام جهانی آرزوی موفقیت کرد. حالا به نظر می‌رسد بعد از این اقدام خوب یحیی، کمی از ناراحتی ملی‌پوشان پرسپولیس کم شد و آن‌ها بعد از بازگشت به ایران و چند روز استراحت، آماده بازگشت به تمرینات پرسپولیس هستند.

گفتنی است پرسپولیس در شروع مجدد لیگ برتر و در حساس‌ترین بازی نیم‌فصل اول باید به مصاف رقیب سنتی برود و دربی را برگزار کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • هوادار IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    یحیی گل محمدی با استوری که گذاشت جو رو علیه بازیکنا بشدت خراب کرد (در حالی که در اون مراسم نبود و نباید قضاوت میکرد) تا روز بازی با انگلیس شاهد فحاشی علیه بازیکنا و تخریب روحیشون و بعد اون نتیجه افتضاح باشیم، کلا نه تنها حمایتی نشد از بازیکنا بلکه تلاش ها در جهت تخریب بود و هنوز ادامه داره در حالی که ما جای هیچکس نیستیم و جز خدا کسی حق قضاوت نداره
    • محمد IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      دوست داشه
    • کاوه IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      دم یحیی گرم که حرف حق را زده و حقیقت هم معمولا تلخه مخصوصا برای بازیکنانی که نان به نرخ روز خورند
  • شاهکار IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    یحیی خیلی دوست داشت اخراج بشه چون خوب میدونه با اینهمه بازیکن قهرمان نمیشه و اینجوری میخاست هم فرار کنه هم قهرمان ملی بشه ولی متاسفانه ترسو تر از اینحرفاست
  • شاهکار IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    یحیی خیلی دوست داشت اخراج بشه چون خوب میدونه با اینهمه بازیکن قهرمان نمیشه و اینجوری میخاست هم فرار کنه هم قهرمان ملی بشه ولی متاسفانه ترسو تر از اینحرفاست
  • ناشناس IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    آفرین یحیی چه کار قشنگی کردی
  • نسرین IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    اگر یحیی استوری نمی‌گذاشت بجای شش تا ده تا از انگلیس می‌خوردیم .چوب خدا صدا نداره .هر چند که کلی پاداش هم با نتایج افتضاح تیم ملی نصیبشون شد
  • . IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    دربین نامردان مرد بودن تاوان سنگین دارد!زنده باد یحیی گل محمدی که واقعا گل محمدی است .💪✌
  • خانم زهرا مرادی شهر سنندج فصل جدیده بعث اخر هفته ب IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    خانم زهرا مرادی شهر سنندج فصل جدیده بعث اخر هفته برنده جایزه نوبل ابیترنت وبی تلاش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی