ریکاردو ساپینتو - مصطفی آجورلو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد نوری، پیشکسوت استقلال می‌گوید وقتی مترجم باشگاه یک‌میلیارد تومان گرفته و مدیر اجرایی ۱٫۴۰۰ و آن‌یکی معاون هم در هتل ۵ ستاره فقط پول بستنی عصرانه‌اش ۲۵۰هزار تومان بوده، به وضوح می‌توان دریافت که اوضاع ریخت‌وپاش‌ها از چه قرار بوده است.

محمد نوری بازیکن اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی با اشاره به مشکلات عدیده مالی این روزهای باشگاه استقلال اظهار داشت: باعث تاسف است که مدیرعامل قبلی استقلال این روزها در گوشه‌ای پنهان شده و نمی‌آید جوابگوی تخلفات مالی دوران مدیریتش باشد.

وی افزود: متأسفانه اخباری از دور و بر باشگاه استقلال می‌شنویم که باعث بهت و حیرت ما شده است! قرارداد کارمندان باشگاه به‌قدری زیاد بوده که چند سال پیش بازیکنان استقلال همین‌قدر بابت یک فصل بازی برای استقلال دریافت می‌کردند!

بازیکن قدیمی‌استقلال گفت: وقتی مترجم باشگاه یک‌میلیارد تومان قرارداد دارد، مدیر اجرایی یک‌میلیارد و چهارصد، آن یکی معاون در هتل ۵ ستاره زندگی می‌کرده و غذاهای لاکچری می‌خورده و می‌گویند فقط پول بستنی عصرانه‌اش ۲۵۰هزار تومان بوده، به وضوح می‌توان دریافت که اوضاع ریخت‌وپاش‌ها از چه قرار بوده است.

نوری خاطرنشان کرد: با این همه ریخت و پاش در دوران یک سال و یک ماهه حضور آقای آجورلو باید حالا بیاید و جواب بدهد. مدیر قبلی باشگاه استقلال شاید پیش خودش فکر کرده این باشگاه با قهرمانی در لیگ برتر بیست‌ویکم به پایان راه رسیده و دیگر همه‌چیز تمام شده است. در حالی که این باشگاه نزدیک به هشتاد سال قبل از شما بوده و تا ۸۰۰ سال بعد از شما هم باقی می‌ماند و این اسم تا ابد برای طرفداران این تیم زنده خواهد بود.

پیشکسوت استقلال گفت: کسی که رفته ۱۶۰میلیارد تومان از حساب بورس برداشته فکر نکرد این پول باید سپرده و پشتوانه باشگاه باشد؟ فکر نمی‌کرد مردم با فروختن لباس تنشان و از مایحتاج روزانه‌شان زده‌اند تا این مبلغ در حساب باشگاه استقلال اندوخته شود؟ الان وقت پنهان شدن نیست! چرا همه مشکلات را سر فتح‌الله‌زاده ریخته‌اید و خودتان نمی‌آیید جوابگو باشید.

نوری اضافه کرد: فتح‌الله‌زاده شجاعت کرده، مردانگی داشته که آمده و مسئولیت چنین باشگاهی را با این همه بدهی برعهده گرفته! از وزارت ورزش، دولت و هر کسی که می‌تواند توقع می‌رود به او کمک کند.

او در پایان گفت: اگر این مبالغ هنگفت برای تیم استقلال و بازیکنانش هزینه می‌شد هیچ اشکالی نداشت. اتفاقاً منِ پیشکسوت و هواداران هم ممنون مدیریت قبلی می‌شدیم اما وقتی به بدهی بانکی و وام گرفته شده، پول برداشته شده از سهام و مسائلی از این دست برمی‌خوریم متوجه می‌شویم شرایط به سمتی می‌رود که شاید مردم به فکر شکایت به دادستانی کل کشور بیافتند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • مجید IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    ببند بابا .....کلی پول مردمو خرج خودتون میکنید پارسال با کلی خلاف از بازی دادن به خارجی اول فصل بدونه ضمانت تا........ قهرمان شدید از بورس پول براشتید در صورتیکه به پرسپولیس اجازه ندادن و......پس ببند و انتظار از وزارت و.....نداشته باش
    • استقلال کبیر IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      بچه سال وقتی حرف ازسرورت میشه فقط سکوت کن
    • میلاد IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      مسخره ادعا همین 160 میلیارده . میگن 160 گرفتن و گذاشتن تو بانک بعنوان ضمانت و 150 میلیارد گرفتن با سود ماهی 6 میلیارد .
  • حنیف IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    وقتی به امثال تو تریبون میدن که از لقب پیشکسوت واست استفاده میشه آجورلو ها میان میرن به هیچ جایی هم جوابگو نیستن
  • حامی IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    ظاهرا بوی کباب بلند شده. جناب به اصطلاح \یشکسوت تا دیروز که اوشون بودن چرا دم نمیزدی و همه چی گل و بلبل بود(چندتا از خبرنگارای حوضه استقل اومدن جار زدن که سردار داره به بیراهه میره) حالا شدی لات کوچه خلوت دیگه
  • واعظ آشتیانی IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    بوقلمون جلوی بعضی ها کم میاره ! چطور وقتی سردار بدون حساب و کتاب ولخرجی می‌کرد و قانون را دور میزد صدای هیچکدوم از این پیشکسوتان در نیومد ؟ الان یادشون اومده که گاو شون دوقلو زاییده ؟ بله جناب پیشکسوتان و اهالی محترم کوچه استقلال ، از قدیم گفتن بار کج به منزل نمیرسه .
  • داش فر IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    موقع خرید سهام می گفتیم ضرر و زیانشو قبول می کنیم تا کمک به فوتبال و باشگاه بشه، اما حالا دیگه حلال نمی کنیم. این پول هوادار کارمند و کارگر و حتی پول توجیبی جوانان بیکار بود.
  • محمد IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    یکی تو یکی هم اون فنونی زاده اگه حرف راست هم بزنید ارزش خوندن و شنیدن نداره
  • محمد IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    استقلال درورطه بدهی ومشکلات بی پولی است خدارحم کندبازی تدارکاتی هم کنسل شده خدارحم کند دربی گلباران نشویم حاشیه امروزتمرین قهرسرمربی ودرگیری
  • عباس IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    مثل اینکه اقای نوری یادش رفته که اجرلو یه سپاهیه،،،
  • استقلالی IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    هراتفاق مالی که در استقلال افتاده مطمئنا بدون اطلاع هیئت مدیره و وزارت ورزش و سازمان بورس نبوده اینقدرها هم بی حساب کتاب نمیتونه باشه البته که سردار آجرلو باید الان پاسخگوی این حرفها باشن
  • محمودکوچکی IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    اقااجرلوفکردکردی استقلال قهرمان کردی۰خرج هنگفت کردی۰بیاجواب بده پس جایه فتح الله بودی باچهارقهرمانی فکرکنم کل استقلال میفروختی میخوردین۰بستنی ۲۵۰چه خبره الان پول جوراب پوشیدن۰حرامه پول بیت المال باخرجتان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی