نامه عجیب وزیر به یک فدراسیون؛ ورزشکاران به این کشور نروند کلاً!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیش از اعزام وزنه‌برداران به کلمبیا نامه عجیبی از سوی وزیر ورزش و جوانان به فدراسیون وزنه‌برداری رسید که تعجب مسوولان این فدراسیون را برانگیخت.

رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در کلمبیا در شرایطی آغاز خواهد شد که اولین مرحله گزینشی المپیک ۲۰۲۴ پاریس برای تیم اعزامی کشورمان با ۷ وزنه‌بردار در بخش مردان و ۴ وزنه‌بردار در بخش زنان از روز پنج‌شنبه به شکل رسمی شروع می‌شود و نمایندگان ایران روی تخته خواهند رفت.

پیش از اعزام وزنه‌برداران به کلمبیا اما نامه عجیبی از سوی وزیر ورزش و جوانان به فدراسیون وزنه‌برداری رسید که تعجب مسوولان این فدراسیون را برانگیخت و سفر وزنه‌برداران به این مسابقات مهم را با چالشی جدی مواجه کرد.

حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در این نامه از ریاست فدراسیون وزنه‌برداری خواسته بود که به دلیل هزینه بالای سفر وزنه‌برداران به کلمبیا، مسابقات دیگری در کشور دیگری را برای شرکت کردن ورزشکاران در نظر بگیرند.

مسوولان فدراسیون وزنه‌برداری در پاسخ به این نامه توضیح داده بودند که این مسابقات اولین مرحله گزینشی المپیک ۲۰۲۴ پاریس است و در صورتی که وزنه‌برداران ایرانی در آن شرکت نکنند، برای کسب مجوز حضور در المپیک با مشکل مواجه خواهند شد.

با این حال اما وزارت ورزش باز هم در تأمین بودجه این سفر، دردسرهای زیادی برای فدراسیون وزنه‌برداری ایجاد کرد که این فدراسیون و ورزشکاران را متضرر کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • شاهکار IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    وقتی وزیر ورزش ندونه این بازیها مرحله اول برای ورودیه المپیک هست، باید درب وزارت ورزشو …
  • رحیم US ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    ،😂😂😂😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی