نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
کریستیانو رونالدو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیرز مورگان در واکنشی توییتری از نادرست بودن خبر انتقال کریستیانو رونالدو به النصر عربستان و توافق فوق‌ستاره پرتغالی با این باشگاه، نوشت.

در حالی که امروز نشریه «مارکا» به طور جدی خبر پیوستن کریستیانو رونالدو با حقوق ۲۰۰ میلیون یورو برای هر فصل به النصر عربستان را کار کرده بود، این خبر از طرف یک خبرنگار معروف رد شد.

پیرز مورگان خبرنگار نزدیک به رونالدو که مصاحبه جنجالی را هم با او ترتیب داده بود در توییتر در واکنش به خبر عقد قراردادی دو و نیم ساله بین فوق‌ستاره پرتغالی و باشگاه النصر عربستان نوشت «دوباره، درست نیست»!

در حالی که بسیاری از رسانه‌ها مدعی شده‌اند رونالدو به النصر یا الهلال عربستان یا حتی الریان قطر خواهد پیوست، به نظر می‌رسد فوق‌ستاره پرتغالی خواهان ماندن در اروپا و بازی کردن در لیگ قهرمانان است.

رونالدو در آستانه شروع جام‌جهانی ۲۰۲۲ قراردادش با باشگاه منچستریونایتد را فسخ کرده و در حال حاضر که درگیر مسابقات تیم ملی پرتغال است، تیمی ندارد. رسانه‌ها هم شایعه‌های مختلفی در روزهای جام‌جهانی درباره مقصد آینده‌اش منتشر می‌کنند.

واکنش پیرز مورگان به پیوستن رونالدو به النصر عربستان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مهدی 17 ساله IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    من عاشق رونالدو هستم درست ایرانی ام ولی کریستین رونالدو عشق منه در آرزوی دیدنشم امیدوارم روزی برسه کنار رونالدو فوتبال بازی کنم و تمام مهارت هاش رو بهم یاد بده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی