رحیم استرلینگ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رحیم استرلینگ اعلام کرده که تنها زمانی به رقابت‌های جام‌جهانی برمی‌گردد که خانواده‌اش در امنیت کامل باشند.

عمارت رحیم استرلینگ مورد حمله سارقینی قرار گرفت که ساعت‌ها و جواهرات طراحی شده به ارزش ۳۰۰۰۰۰ پوند را به سرقت بردند. گفته می‌شود که او چهارمین بازیکن چلسی است که در ماه‌های اخیر از خانه‌اش دزدی می‌شود.

کمتر از ۲۴ ساعت قبل از بازی انگلیس و سنگال سارقینی به خانه استرلینگ در انگلیس حمله کردند در حالیکه نامزدش «پیج میلیان» و فرزندانشان هم در خانه بودند. رحیم بلافاصله بعد از شنیدن خبر اردوی انگلیس در قطر را ترک کرد و به خانه برگشت. او امیدوار است که بتواند در بازی مقابل فرانسه در مرحله یک‌چهارم نهایی خودش را به قطر برساند اما اول باید مطمئن شود که خانواده‌اش در امان هستند.

استرلینگ به همه گفته که امکان ندارد خانواده‌اش را ترک کند مگر اینکه مطمئن شود جای آنها از هر نظر امن است. او به شدت به امنیت اهمیت می‌دهد و یکی از دلایلی که به این خانه نقل مکان کرده بود هم امنیت بالای منطقه بود. با این وجود، باز هم خانه او مورد سرقت قرار گرفت و این موضوع خیلی برای رحیم و نامزدش ناراحت‌کننده است. پس از اینکه چلسی به منچسترسیتی مبلغ ۴۷.۵ میلیون پوند برای به خدمت گرفتن این وینگر پرداخت، او و خانواده‌اش به این منطقه نقل مکان کردند.

دزدی که یک ستاره را از تیم ملی در جام‌جهانی گرفت/ دردسر سرقت مسلحانه!

پیج و فرزندانشان که برای بودن در کنار رحیم به قطر رفته بودند، به تازگی به انگلیس برگشته بودند که این اتفاق برایشان افتاد. رحیم با نیروهای پلیس در حال بررسی موضوع است و هنوز تصمیم نگرفته که چه زمانی به قطر برگردد.

خانواده بازیکنان انلگیسی از شنیدن این خبر به شدت وحشت کردند و هری کین به عنوان کاپیتان تیم سعی در آرام کردن آنها داشت و تلاش کرد تا تمرکز بازیکنان را به بازی با فرانسه برگرداند. منبع نشریه سان گفت که رحیم قرار است نیروهای گارد امنیتی به صورت ۲۴/۷ برای مراقبت از خانه و خانواده‌اش استخدام کند و دوربین‌های امنیتی بیشتری هم در خانه کار بگذارد.

پلیس انگلیس گفته که هنوز هیچکسی را در این رابطه دستگیر نکرده‌اند و تحقیقات ادامه دارد.

دزدی که یک ستاره را از تیم ملی در جام‌جهانی گرفت/ دردسر سرقت مسلحانه!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی