نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
عجیب اما باورکردنی؛ ۳ مربی تیم ملی بدون قرارداد بودند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سه مربی تیم ملی بدون دریافت دستمزد از فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران را در جام جهانی ۲۰۲۲ همراهی کردند.

۳ دستیار از ۹ دستیار کارلوس کی‌روش در جام جهانی قراردادی با فدراسیون فوتبال نداشتند! و از سرمربی تیم ملی حقوق می‌گرفتند.

این سه مربی مربی عبارت بودند از میکو اوجالا، درنو سالز و فیلیپ سانتوز. کارلوس کی‌روش با قرارداد ماهی ۵۰ هزار دلار هدایت تیم ملی در جام جهانی را برعهده گرفت. هم چنین قرار شد بعد از حضور  راجر دِسا، الکساندر لوپس، ژوائو، ریکاردو سیلوا و میکائیل موریرا در کادر فنی تیم ملی فوتبال به این مربیان جمعا ماهی ۳۰ هزار دلار پرداخت شود. در ادامه با وجود اضافه شدن ۳ مربی دیگر به جمع دستیاران کارلوس کی‌روش فدراسیون فوتبال دیگر هزینه جدیدی را برای پرداخت دستمزد ها طراحی نکرد و  این ها تنها از سوی فدراسیون فوتبال به فیفا معرفی شدند تا کارت حضور در بازی ها بگیرند اما دستمزدی به آنها پرداخت نشد و گویی از کارلوس کی‌روش دستمزد می‌گرفتند!

کادر فنی تیم ملی علاوه بر اینها یک مربی ایرانی داشت به نام مارکار آقاجانیان که دستمزد این مربی از سوی فدراسیون فوتبال پرداخت شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • فرهنگ IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    عجیب آدمیه این کی روش ! نشون داد که برخلاف تهمت ها برای خودش کیسه ندوخته بود. یک سرمربی زیرک و باتجربه که اطلاعات عمومی و تاریخی و اجتماعی بالایی داره، فلسفه خوبی(علاوه بر فوتبالی) داره، کشورهای مختلف و فرهنگ ها را می شناسه، دوست و دشمن ملت ها و زورگویان و مظلومان را می شناسه و بموقع حتی با به خطر انداختن خودش مواضع درست و کوبنده اتخاذ می کنه، و... حساب کنید اگر به جای کی روش بک شخص خنثی در برابر پرسش های موذیانه خبرنگاران خارجی لخصوص انگلیسی قرار می گرفت چه افتضاحی می شد ! تازه بسیاری ازین موذیان شهامت پرسش از کی روش را نداشتند که اگر شخص دیگری سرمربی بود دم در میاوردند. حضور کی روش برای فوتبال ما بسیار مفیده. حتی اگر به دلیل سن بالا و سلامتی خودش سرمربی نباشه، به عنوان مدیر فنی در کنار مربیان جوان ایرانی بسیار مفیده.
  • پدرام CA ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    اینجا یک کلوپی هست شبهای آخر هفته بعضیها تا 300 دلار میدن که دم درش وایسن (به عنوان کت گیر) میگن تا شبی 800 تا کار میکنند (انعام). شما شک نکنید کیروش این 3 تا رو تلکه کرده اینهام داده اند که حضور در ج ج توی رزومه هاشون بیاد. همونطور که برای بازیکنها سر قفلی داره برای مربیها هم داره. کیروش دو تا بلیط بازی برای رفیقش خریده بود ده سال بعد یادش بود و به عادل گفت. این میاد از جیبش به کسی حقوق بده؟ اون هم الان که دیگه رسوای جهانه..
  • Sami IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    همیشه میگن از جیب خودش واسه تیم خرج میکرده الانم حقوق 3تا از مربیای جدید رو خودش داده.. قدر این مرد بزرگ رو بدونیم چه فداکاریایی واسه تیم کرد یه تنه جلو این همه دشمن وایساد
  • اشکان IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    با توجه به نتایج سایر تیمهای آسیا و ضعف مفرط کادر فنی ایران بخصوص مقابل انگلیس باید یه پولی هم به عنوان غرامت و‌ جریمه به فدراسیون پرداخت کنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی