هروویه میلیچ
منبع: آنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع اسبق تیم استقلال به دلیل جعل اسناد از این باشگاه به فیفا شکایت کرد.

در شرایطی که گفته می‌شد باشگاه استقلال مطالبات هرویه میلیچ مدافع اسبق این تیم را پرداخت کرده اما ظاهرا یک اتفاق عجیب باعث شده تا مدافع پیشین این تیم دوباره به فیفا از این باشگاه شکایت کند.

بعد از انتقال امیر حسین حسین زاده به شارلوای بلِژیک،قرار بود مبلغ رضایتنامه این بازیکن از طریق یک صرافی به حساب میلیچ بابت مطالباتش پرداخت شود. این موضوع توسط یکی از مسئولان وقت باشگاه استقلال به یک صرافی در خارج از تهران سپرده شد اما با پیگیری خبرنگار آنا مشخص شد یک اتفاق نادر در این جریان رخ داده است.

بعد از اینکه  فیش واریزی به حساب میلیچ در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفته و آنها هم این فیش را به این بازیکن ارسال کرده‌اند مدافع پیشین استقلال متوجه می‌شود پولی به حساب وی واریز نشده و فیش واریزی سندیتی ندارد به همین دلیل از طریق همان فیش با عنوان جعل اسناد از باشگاه استقلال به فیفا شکایت کرده است. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مجید IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    گل بود و به سبزه نیز آراسته شد
  • فرهنگ IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    چرا خارج از تهران!، صراف خارح از تهران دوست اطرافیان آجرلو یا خود آجرلو بود یعنی !؟
  • علیرضایاربخت IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    من استقلالی بودم اما بخاطر ای باندبازی و دلال بازیها حالم از استقلال و کلا فوتبال به هم میخوره
    • درجواب نیکبخت IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      بااینکه این اتفاقات در یک باشگاه که برخی ازسهامدارنش هواداران هستندیک رسوایی بزرگ هست،اما این رسوائیهای هرروزه ربطی به باشگاهتون نداره ومسبب اینهمه فسادوآبروریزی آجرلووباندش هستندوامثال مراغه چیان بجای توهم دشمن فرضی بایستی یقه ی آجرلووبازمانده مدیریت فاسدش یعنی مؤمنی رابگیرند حسن روشن وجباری بایدبازخواستش کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی