سرخیو راموس
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع پاری‌سن‌ژرمن نسبت به حذف تیم ملی فوتبال اسپانیا از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر واکنش نشان داد.

سرخیو راموس ۳۶ ساله که ۱۸۰ بازی ملی و ۲۳ گل‌زده در کارنامه حرفه‌ای‌اش به ثبت رسیده است، پیش از آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با وجود عملکرد خوبش در ماه‌های اخیر در پاری‌سن‌ژرمن، از سوی لوئیس انریکه به اردوی تیم ملی فوتبال اسپانیا دعوت نشد تا شانس حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را از دست بدهد، تورنمنتی که لاروخا تا مرحله یک‌هشتم نهایی پیش رفت و در نهایت در ضربات پنالتی توسط مراکش حذف شد.

این مدافع اسپانیایی که سابقه بازی در چهار دوره جام جهانی (۲۰۰۶، ۲۰۱۰، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸) را در کارنامه‌اش دارد، در پی حذف تیم ملی فوتبال اسپانیا از بیست‌ودومین دوره جام جهانی قطر با انتشار پیامی در حساب کاربری رسمی‌اش در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» نوشت: «امروز بیش از هر زمان دیگری به پرچم، کشور و بازیکنان خود افتخار می‌کنیم. اسپانیا شکست نمی‌خورد، اسپانیا یاد می‌گیرد. اسپانیا سقوط می‌کند، اسپانیا زمین می‌خورد اما بلند می‌شود و به راه خود ادامه می‌دهد».

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    انریکه با عقده ای بازی و عدم دعوت راموس گور خودش و تیمش کند
  • اومید IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    حیف این بازیکن تراز اول و این رهبر واقعی تیم نبود ...... ؟ دوست داشتم این بازیکن جنگنده رو در جام جهانی میدیدم........... برزیل تیاگو سیلوا و دنی آلوز رو آورد اسپانیا این بازیکن درجه یک رو نه .... جاش خالی بود ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی