نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
افشاگری ستاره فوتبال ایران: انصاری‌فرد لیست را پر کرد تا پرسپولیسی نشوم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره فوتبال ایران اعتقاد داشت مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس لیست تیم را پر کرد که تا آخر فصل بیرون بمانم.

در فصل نهم رقابت‌های لیگ برتر علیرضا نیکبخت واحدی مشکلاتی داشت که نتوانست برای پرسپولیس به میدان برود. از سوی دیگر منشور اخلاقی فدراسیون نیز مشکلاتی را برای وی به وجود آورده بود به همین دلیل این ستاره فوتبال به پیشنهاد استیل‌آذین جواب مثبت داد تا در ۱۸ هفته باقی مانده از لیگ پیراهن این تیم را بر تن کند.

نیکبخت واحدی در همین خصوص در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرورزشی این‌گونه توضیح داد: من قبل از شروع فصل با استیل‌آذین مذاکره کردم اما برای دور ماندن از حاشیه‌ها قصد داشتم به تراکتورسازی بروم ولی مسائلی پیش آمد که حضورم در این تیم منتفی شد و از طرفی فدراسیون من را محروم کرد تا کمی از فوتبال دور شوم، اما خوشبختانه با پایان محرومیت هم به استیل آذین پیوستم.

وی در واکنش به این‌که چرا در پرسپولیس تمدید نکرد، گفت: متاسفانه عباس انصاری‌فرد لیست پرسپولیس را پر کرده بود که من تا آخر فصل بیرون بمانم! البته دوست داشتم در پرسپولیس بازی کنم ولی استیل‌آذین هم تیم  بزرگی است و افتخار می‌کنم در کنار فوتبالیست بزرگی مانند علی کریمی بازی می‌کنم.

البته مصاحبه انصاری‌فرد مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس هم جالب توجه بود که در واکنش به مصاحبه نیکبخت واخحدی اظهار داشت: حرف‌های این بازیکن مرا به‌یاد صحبت‌های علی کریمی می‌اندازد؛ ظاهرا دیواری کوتاه‌تر از دیوار من پیدا نمی‌شود! مگر من می‌توانستم با نیکبخت محروم قرارداد امضا کنم؟ یک مدیرعامل زمانی با بازیکنی قرارداد امضا می‌کند که آن بازیکن بتواند در مستطیل سبز برای تیم به میدان برود. 

مصاحبه ستاره فوتبال ایران در ۲۵ آبان سال ۱۳۸۸ را در خبرورزشی مشاهده می کنید:

افشاگری ستاره فوتبال ایران: انصاری‌فرد لیست را پر کرد تا پرسپولیسی نشوم

افشاگری ستاره فوتبال ایران: انصاری‌فرد لیست را پر کرد تا پرسپولیسی نشوم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی