بازیکن پرسپولیس بی‌جا کرده برای یحیی ناز کند!/ اینکه آبی‌های تیم ملی بهتر بودند چرت‌وپرت است/ هرکس تعصب ندارد گل‌محمدی روز دربی خطش بزند
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پیشکسوت پرسپولیس گفت: با وجود نتایج ضعیف تیم ملی اینکه استقلالی‌ها در جام جهانی از پرسپولیسی‌ها بهتر بودند یک حرف بی‌پایه و اساس است.

رحیم یوسفی، بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره عملکرد تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: ما در جام‌جهانی هیچ فوتبالی از ایران ندیدیم! آن یک بازی که ولز را شکست دادیم هم یک جرقه بود. ولز اینقدر تیم ضعیفی بود که هر تیمی می‌توانست آن را شکست بدهد. اما دیدیم که مقابل انگلیس نتوانستیم دو بار به یکدیگر پاس بدهیم.

ایران در قطر فوتبال بازی نکرد!

وی افزود: در بازی مقابل آمریکا هم وقتی گل خوردیم فقط عکس العمل نشان دادیم و بعد می‌خواستیم با همان روش‌های غلط تکراری به گل برسیم. همه تیم‌ها فوتبال بازی می‌کردند غیر از ایران. حتی تیمی که از اسپانیا ۷ گل خورد هم فوتبال بازی می‌کرد.

آسیایی‌ها خیلی بهتر از ما بودند

پیشکسوت فوتبال کشورمان با اشاره به عملکرد تیم‌های آسیایی در جام جهانی خاطرنشان کرد: غیر از ژاپن که کلاً مدل فوتبالش از آسیا جداست سه کشور کره، عربستان و استرالیا هم در این دوره از مسابقات فوتبال درخشانی از خودشان ارائه ندادند اما لااقل حرفی برای گفتن داشتند. درست است که فوتبال آسیا از اروپا عقب است اما این سه تیم خیلی  از ما بهتر ظاهر شدند.

بازیکن پرسپولیس بی‌جا کرده برای یحیی ناز کند!/ اینکه آبی‌های تیم ملی بهتر بودند چرت‌وپرت است/ هرکس تعصب ندارد گل‌محمدی روز دربی خطش بزند

هیچکس یقه کی‌روش را نگرفت

یوسفی درباره تعظیم سرمربی ژاپن به بهانه عذرخواهی از هواداران بعد از حذف این تیم در مقایسه با رفتار کی‌روش در قبال مردم ایران گفت: متاسفانه کسی را سرمربی تیم ملی کردیم که به هیچ کس پاسخگو نیست. وقتی کسی یقه او را نمی‌گیرد و ایرادی از کارهایش درنمی‌آورد، همین می‌شود که جواب همه را می‌دهد و برای همه تعیین تکلیف می‌کند. او باید می‌آمد، می‌نشست و جواب خبرنگاران را می‌داد اما بدون هیچ توضیحی رفته خستگی نتایج ضعیفش را دَر کند.

تاریخ‌سازی کی‌روش افتضاح شد

وی اضافه کرد: این آقا قرار بود با این بازیکنان تاریخ سازی کند! این بود تاریخ سازی تان آقای کی‌روش؟ با این ۶ گلی که از انگلیس خوردید بدترین افتضاح تاریخ را رقم زدید!

بازیکن پرسپولیس بی‌جا کرده برای یحیی ناز کند!/ اینکه آبی‌های تیم ملی بهتر بودند چرت‌وپرت است/ هرکس تعصب ندارد گل‌محمدی روز دربی خطش بزند

وقتی تیم ملی خوب نبود پس همه بد بودند

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود عملکرد استقلالی‌های تیم ملی در جام جهانی از پرسپولیسی‌ها بهتر بوده توضیح داد: تیمی‌که هیچ کاری انجام نداده یعنی همه اعضایش بد بودند. وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد یعنی همه افتضاحند. اینکه یک نفر خوب بوده دو نفر بد بوده اصلا قابل قبول نیست و همه این حرفها چرت و پرت است. اینکه استقلالی‌ها بهتر بودند یا پرسپولیسی‌ها ضعیف ظاهر شدند در هیچ مقیاسی نمی‌گنجد، عملکرد کلی تیم بد بوده پس همه تیم بد بودند.

بازیکن کم کار، حق بازی ندارد

یوسفی با یادآوری موضوع استوری یحیی گل محمدی و اینکه شایعه شده ملی پوشان پرسپولیس از او ناراحت هستند و شاید در دربی بازی همیشگی شان را ارائه ندهند گفت: من فوتبال را از دید دیگری می‌بینیم و صددرصد چنین رفتاری را محکوم می‌کنم. زندگی هرکسی به خودش مربوط است. عقیده هرکسی برای خودش محترم است.

وی افزود: وقتی شما با باشگاه پرسپولیس قرارداد بستید وظیفه دارید با تمام وجود برای پرسپولیس بازی کنید. وقتی قرارداد ۱۰ میلیاردی می‌بندید باید سرتان را برای پرسپولیس جلوی توپ بگذارید. من اگر به جای گل محمدی باشم و ببینم ملی‌پوشانم می‌خواهند کم کاری کنند با همه آنها برخورد می‌کنم.

پرسپولیس جای ناز و ادا نیست

بازیکنان قدیمی‌پرسپولیس گفت: اگر این چهار نفر بخواهند برای دربی کم کاری کنند و یا ناز و ادا دربیاورند یحیی باید آنها را کنار بگذارد. اگر قرار است ما در دربی با این نفرات یک گل بخوریم و ببازیم بهتر است که آنها نباشند و سه گل بخوریم و ببازیم. هر کسی علیه پرسپولیس باشد جایی در این تیم ندارد. بازیکن پرسپولیس باید با تعصب نسبت به پیراهنش در میدان حاضر شود.

پرسپولیس سلیقه و عقیده نمی‌شناسد

بازیکنان قدیمی‌پرسپولیس خاطرنشان کرد: هر کسی هر عقیده ای دارد برای خودش است اما وقتی کسی لباس پرسپولیس را پوشید باید به احترام باشگاه و هوادار با تمام وجود عقاید و سلایقش را کنار بگذارد و برای تیم بجنگد.

نتیجه دربی غیرقابل پیش بینی است

یوسفی در پایان درباره دربی تاکید کرد: دربی یک بازی غیر قابل پیش بینی است مثل جام جهانی که هیچکس انتظار نداشت ژاپن آلمان را حذف کند و یا اسپانیا را شکست بدهد. در دربی هم امکان دارد هر اتفاقی بیفتد. امیدوارم اتفاقات این دربی به نفع پرسپولیس باشد و برنده زمین را ترک کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۸
  • اومید IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    حرف حساب .....
  • ع ق QA ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    وای چه جالب ؟ بازیکنان استقلال از پرسپولیسیها بهتر بودند ؟ مثلا کریمی چشمی مجید حسینی از پور علی گنجی و ترابی و رامین بهتر بودند؟ اینهمه اعتماد بنفس ابیها واقعا جالبه _ جایی دیگه از این حرفها نزنید بهتون حسودی می کنن
  • Sa IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    این ادمای سرشناس رو از کجا گیر میارید باهاشون مصاحبه میکنید؟ وضع خودشونو نگاااه اونوقت دنبال دستاوردم هستن
  • علیرضا IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    ،اره چشمی وکریمی حسینی بهتر بودند !!!!!!!
  • پیمان IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    من سالهاست فوتبال نگاه می کنم ولی واقعا یادم نمیاد رحیم یوسفی کی واسه قرمزها بازی کرده ،خدایی پیشکسوت دیگه ای نبود تا باهاش مصاحبه کنید.
    • اومید IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      اتفاقا بازیکن جنگنده و خوبی هم بود
    • محمدرضای گروه IR ۰۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      شماهنوزسنت قدنمیده بالامجان رحیم یوسفی دهه ۶۰واوایل ۷۰همراه با.پنجعلی فنونی مایلی کارگرشفقتیان قلیج سلطانی پروین پوس باوی فتح آبادی نعیم آبادی آشوری.وازکیسه چندتانام ببرم شکورزاده بیانی احدی چنگیز.مظلومی حاجیلو نامجو.وووووووخیلای دیگه.
  • کیسه کش حقیر هستم TR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    خداییش ۶تا خوردن فقط از کیسه کشا برمیومد😂😂😂😂😂😂😂😂
  • امیر IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    نه تو و نه یحیی در حد پرسپولیس نیستی که اظهار نظر هم میکنی .
  • کیسه عروس آسیا TR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    کدوم بازیکن کیسه بهتر بود؟؟؟ حسینی ۶تایی یا چشمی سوتی؟؟؟؟یا جلالی ۱۵دقیقه ای؟؟؟😂😂😂😂😂😂😂😂😂کیسه کشای توهمی
  • کیسه امحا کن IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    عامل شیمیایی شدن تیم ملی در مقابل انگلیس استقلالی‌ها بی تعصب بودند مخصوصآ حسینی که از ترس اصلآ دوست داشت زودتر بازی تمام شود
  • . IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    دمت گرم که حرف حساب رو زدی.اصلا یحیی باید امیری و ترابی رو در دربی بفرسه رو سکو تا حساب کار دستشون بیاد.همین ترابی بی چشم و رو یادش رفته چطور تیم رو ول کرد رفت برای عربان بازی کنه که اونجا هم کاه بارش نکردن .بیرو و پور علی گنجی با اون دو ...... فرق دارن و هر وقت بازی کنند با غیرت و تعصب بازی میکنن اما ترابی فقط در حال راه رفتن در زمین و توپ لو دادنه.اون امیری هم یکی بدتر از ترابی .بیشتر ادای بازی کردن رو در میاره تا بازی.مطمئن باشید این دوتا در دربی باشن پرسپولیس به مشکل میخوره و بازی مساوی میشه اونطوری که کیسه کشا میخان چون خودشونم میدونن برد برای پرسپولیسه .
  • کیوان SE ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    برای مردم مهم نیست کی آبی هست کی قرمز مهم اینه طرف درست تاریخ واستین چیزی که گل محمدی سروش رفیعی پرویز برومند علی کریمی علی دایی وریا غفوری انجام دادن
  • پرهام IR ۰۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    میشه بگی تا حالا کجا بودی ضمنا در مورد تیم خودت فقط نظر بده!
  • محمد IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    کاملا ازگفته های رحیم یوسفی حمایت می‌کنیم جای بازیکن بی‌غیرت وغیرمردمی درپرسپولیس نیست
  • محسن IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    خود یحیی اخراج بشه بهتره. هم در مسائل سیاسی دخالت کرد که اصلا تخصصش را نداشت و هم اختلاف و دو دستگی داخل تیم آورد. مطهری با نساجی مازندران در حال درخشش است و یحیی توئیت می‌زند و استوری می‌گذارد. اگر مطهری را نگه می داشتیم و یحیی اخراج می‌شد، بهتر بود. همین الان هم اخراج شود و افرادی مثل حسین عبدی و یا مهدی تارتار و حتی وحید هاشمیان جای او را بگیرند، بهتر است.
  • محمد IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    الان دقیقا سید حسین حسینی که آبکش شد یا مجید حسینی که اتوبان درست کرده بود خوب بودند ؟ یحیی آدم فروشها را کلا نباید بازی دهد اینها از نظر هواداران جایی در پرسپولیس ندارند !
  • حسین IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    راست میگه وحید امیری وسرلک همه کاره نیمکت بودن .بیرانوندازترس تعویض شدترابی هم ده دقیقه بازی کرد.امارنشان میده لنگی هابهتربودن
    • پرنیا IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      یکم فک کن بعد حرف بزن چرا مسائل جام جهانی با لیگ و بازیکنای پرسپولیس و استقلال قاطی میکنید نه والا حسینی خوب بود که ۶ تا خورد مگه بیرو دماغشو از قصد شکوندی واقعا آدم میمونه چی بگه با این رفتارای بچگونتون 😑یکم فک کن بعد حرف بزن که ضايع نشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی