نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰
۲۴ |
۰
تاج دوست دارد کی‌روش بماند اما ...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به تاکید وزیر ورزش و جوانان مبنی بر حمایت از کارلوس کی‌روش مهدی تاج هم با او هم عقیده است و دوست دارد قرارداد کارلوس کی‌روش را تمدید کند.

به زودی نشست اعضای هیئت رئیسه برای انتخاب سرمربی تیم ملی، سرمربی تیم امید و هم چنین تعیین تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا برگزار می شود.

با توجه به تاکید وزیر ورزش و جوانان مبنی بر حمایت از کارلوس کی‌روش مهدی تاج هم با او هم عقیده است و دوست دارد قرارداد کارلوس کی‌روش را تمدید کند اما برخی از اعضای هیئت رئیسه مخالف این تصمیم هستند. می شود از طهمورث حیدری نام برد. هم چنین میرشاد ماجدی.

یکی از دلایلی که برخی از اعضای هیئت رئیسه با تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش مخالف هستند، نارضایتی مردم از عملکرد این مربی است. او سه دوره با تیم ملی در جام جهانی حضور داشت اما نتوانست تیم ملی را به دور دوم رهنمون کند.

مهدی تاج در صحبت با دبیر کل پیرامون هماهنگی نشست اعضای هیئت رئیسه از وی خواست بعد از ابلاغ دستور جلسه به اعضای هیئت رئیسه از آنها بخواهید ایده های خود را برای تیم ملی آماده و در نشست هیئت رئیسه طرح کنند. به واقع عضوی از هیئت رئیسه که مخالف ادامه حضور کارلوس کی‌روش در راس کادر فنی تیم ملی است باید طرح جدیدی برای هدایت تیم ملی بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۴
  • مجید داودی PK ۰۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    واقعا توی فوتبال ایران ادمی بیخودتر و بدتر از این اقای تاج وجود نداره اخه اینهمه ادم فوتبالی بازیکن سابق مربی باید تاج رئیس فدراسیون فوتبال باشه نماد فساد اداری و مدیریتی اقای تاج هستن تا وقتیکه امثال تاج و کفاشیان ریاست فدراسیون هستن فوتبال ایران هر روز ضعیف تر و داغون تر میشه چند سال دیگه از فوتبال فقط گل کوچیک محلات میمونه جای تاسف داره که هیچکس یا نهادی نیست که این دو نفرو از فدراسیون فوتبال ایران برای همیشه بیرون کنه
  • ع ق QA ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    مردم دوست دارند تاج خودش و نه نفر هم با کیروش بروند و دیگر انها را نبینند این هیئت نه نفره و تاج همان باند کفاشیان هستند
  • تاج فاسد IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    چرا تاج دست از سر مردم بر نمیداره.
  • رضا IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    کی روش رو دیگه نمیخوایم با اون تفکرات دفاعیاش ، بهترین گزینه های سرمربیگری تیم ملی یا استراماچونی یا هروه رنار
  • سید عباس IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    آقای تاج جون مامانت یک بار برای همیشه قرار داد مربی بلژیکی را برای مردم چاپ کنید شاید حق با شما باشد . شاید ترمز دستی کشیده شود. شاید
  • سعید IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    به نظر بنده با این هیئت رئیسه که هیچکدومشون از بدنه فوتبال نیستن ! نباید از تیم ملی توقع بیشتری داشت ، باید مربی هجومی برای تیم ملی بیاد نه کی‌روش ترسو و دفاعی
  • سیدمحمد IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    بایدحمایت کنندکه بمونه اگه کی‌روش نباشه ایناهم نیستندکه بخورن
  • رضا IR ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    فساد علنی فدراسیون فوتبال؛؛؛زیر نقاب تیم ملی بهتر ...وای بر وزیر ورزش سجادی باید محاکمه شود
  • علی IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    تاج ی آهن فروشه نمیدونه فوتبال چیه فقط ی مافیا تشکیل داد
  • فریدون امام زاده شوشتری- اهواز IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    تاج یک زمانی رییس سازمان لیگ بود و تنها هنرش این بود که مثلاً مسابقات فولاد در اهواز را در مرداد ماه ساعت ۵ بعدازظهر برگزار کند و مسابقات تراکتورسازی در تبریز را در دی ماه ساعت ۸ شب. دری به تخته خورد و این آدم شد رییس فدراسیون. بعد از رفتن کی روش قرارداد ناقص الخلقه ای با ویلموتس بست، بعد از فرار فضاحت بار ویلموتس به دلیل عدم پرداخت به موقع مطالباتش، تاج برای شانه خالی کردن از پاسخ‌گویی با تمارض علنی غیبش زد. بعد از سه سال در کمال سلامت (!!!) آمد، به بهانه های واهی تیم ملی را متلاشی کرد و با کی روش اخراجی از مصر و کلمبیا قرارداد بست. حالا هم انتظار می رود بعد از نتایج فاجعه‌بار تیم در قطر باز هم به بهانه های مختلف با کی روش تمدید قرارداد کند. تا آدم هایی مثل تاج نه تنها از پاسخ گویی در برابر اقدامات نادرست شأن شانه خالی کنند بلکه سمت جدید هم بگیرند در بر همین پاشنه خواهد چرخید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی