نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
اریک تن‌هاخ - کریستیانو رونالدو
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اریک تن‌هاخ، سرمربی هلندی منچستریونایتد، برای اولین بار پس از جدایی رونالدو از این تیم، در موردش صحبت کرد.

از ماه‌ها قبل می‌شد حدس زد که کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد جدا می‌شود، چرا که رابطه او با مربی‌اش اریک تن‌هاخ روز به روز بدتر می‌شد. باشگاه هم در پی انتقال او بود و همه اینطور تصور می‌کردند که رونالدو در پنجره نقل و انتقالات ژانویه از منچستریونایتد خواهد رفت.

ولی پس از اظهارات جنجالی او در مصاحبه با پیرز مورگان و انتقاد شدیدش از تن‌هاخ و مالکان باشگاه، یونایتد به سرعت خواهان جدایی او شد و حتی منتظر بازار زمستانی برای فروش او نشد، در عوض هر دو طرف تصمیم گرفتند قراردادی که قرار بود تابستان آینده منقضی شود را فسخ کنند.

حالا برای اولین بار پس از آن تصمیم جسورانه، تن‌هاخ مصاحبه‌ای انجام داد و در مورد جدایی فوق‌ستاره پرتغالی صحبت کرد. او اشاره کرد که این اتفاق بیشتر به رفتار رونالدو در خارج از زمین مربوط می‌شود تا عملکرد او در داخل زمین.

تن‌هاخ در یک کمپ تمرینی در اسپانیا به تلویزیون منچسریونایتد گفت: «او رفته و گذشته‌ها گذشته. ما اکنون رو به جلو و به آینده نگاه می‌کنیم.»

تن‌هاخ بدون بیان کردن نام رونالدو به این موضوع اشاره کرد که شخصیت ستاره پرتغالی می‌تواند عاملی برای جدایی او باشد. او گفت: «ما اول از هرچیزی به توانایی‌های فوتبالی یک بازیکن نگاه می‌کنیم. اینکه او چطور انسانی هست هم مهم است و نمی‌توان این موضوع را دست‌کم گرفت. شما به شخصیت‌های درست در رختکن نیاز داری، نه فقط برای پیروزی در یک بازی، بلکه برای بردن جام.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کوهمره جروق IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    کم کم دارن به حرف من میرسند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی