نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
روزهای جنجالی در انتظار فدراسیون پرحاشیه/ اصرار برای استعفای رئیس!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون ژیمناستیک سال پر حاشیه‌ای را پشت سر گذاشته و حالا در آستانه برگزاری انتخابات ریاست این فدراسیون‌، کشمکش‌های اخیر به اوج خود رسیده است.

بعد از گذشت ۱۱ ماه از وعده وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری انتخابات فدراسیون ژیمناستیک، از هفته گذشته ثبت‌نام کاندیداها برای انتخابات ریاست این فدراسیون آغاز شده است.

زهرا اینچه‌درگاهی ریاست این فدراسیون را برعهده داشت و به اصرار وزارت ورزش از سمت خود استعفا داد تا بتواند در انتخابات دوره جدید ثبت‌نام کند. او گرچه از سوی مجمع در سمت خود ابقا شد اما به خواست وزارت، فدراسیون ژیمناستیک در سال گذشته با ۴ سرپرست موقت اداره شد.

کشمکش‌های بین اینچه‌درگاهی و وزارت ورزش بر سر اندک تفاوت‌های بین اساسنامه‌ الگوی وزارت ورزش با اساسنامه تأییدشده از سوی فدراسیون جهانی ژیمناستیک، در سالی که گذشت، حواشی فراوانی را برای فدراسیون ژیمناستیک و زهرا اینچه‌درگاهی ایجاد کرده بود که هنوز این حواشی ادامه دارد و با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات این فدراسیون، بیشتر هم خواهد شد. به خصوص که اینچه‌درگاهی در میان نخستین نفراتی بود که برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون ثبت‌نام کرد.

او در مصاحبه با سایت خبر ورزشی می‌گوید: بالاخره خوشبختانه ثبت‌نام فدراسیون در حال انجام است و امیدواریم فرای نتیجه این انتخابات، فدراسیون از بلاتکلیفی نجات پیدا کند. چون دوران سرپرستی به هیچ وجه خوب نیست و در این دوران معمولا اجرای برنامه توسعه پایدار غیرممکن است و این موضوع آسیب‌زننده خواهد بود.

هنوز چیزی از شروع ثبت‌نام‌ها نگذشته که شاهد انواع اظهارنظرها و شایعات درباره احتمال رد صلاحیت اینچه‌درگاهی از سوی رقبای او هستیم. شایعاتی که پیش از اعلام رسمی نامزدهای تأیید صلاحیت شده، غیرقانونی است و می‌تواند تبعات مختلفی را برای مطرح‌کنندگان این شایعات در پی داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی