فکر نمی‌کردم پرسپولیس با من این رفتار را بکند/ شرایط تغییر نکند به فیفا شکایت می‌کنم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک سابق پرسپولیس معتقد است محرومیتش را قبول ندارد و هیچ تخلفی مرتکب نشده است.

در خبرها آمده بود سعید حسین پور هافبک سابق پرسپولیس به دلیل فسخ غیرقانونی قراردادش با این باشگاه ، ۴ ماه از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شده و باید مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان هم جریمه نقدی شده است. در همین خصوص با این بازیکن تماس گرفتیم تا در این مورد با او صحبت کنیم.

حسین پور در مورد شکایت باشگاه پرسپولیس و محرومیتش گفت: واقعا نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد و چطور کمیته انضباطی من را محروم کرد. نزدیک ۲ سال از فسخ قرارداد من با پرسپولیس می‌گذرد و اصلا نمی‌دانم چطور این حکم را علیه من دادند.

من چند سال در پرسپولیس بازی کردم و برای این تیم زحمت کشیدم. نمی‌دانم چرا باشگاه پرسپولیس چنین رفتاری را با من انجام داد. ضمن اینکه فسخ من با این تیم کاملا قانونی بوده و من حتی قبل از فسخ با چند متخصص حقوقی مشورت کردم.

حسین پور ادامه داد: من حتما به این رای ناعادلانه اعتراض خواهم کرد و منتظر بررسی مجدد می‌مانم. اگر هم از این راه به نتیجه نرسم ، قطعا کار را به فیفا می‌برم و از آنجا به دنبال حقم خواهم رفت.

هافبک سابق پرسپولیس در خصوص علت فسخ قراردادش با پرسپولیس هم گفت: اول اینکه سرمربی تیم من را نمی‌خواست و من از این باشگاه طلب داشتم. بعد از صحبت با مدیران وقت پرسپولیس طلبم را بخشیدم و قراردادم را فسخ کردم. ضمن اینکه فسخ من قانونی بوده و خود مدیران پرسپولیس هم این موضوع را می‌دانند. نمی‌دانم چه بگویم ولی باشگاه پرسپولیس رفتار خوبی با من نداشت.

حسین پور در خصوص قراردادش با سایپا هم گفت : چند وقتی است با سایپا قرارداد داخلی امضا کردم. از همان زمان با تیم تمرین می‌کنم و منتظر نیم فصل دوم هستم تا بتوانم به لیست اضافه شوم. حالا با این مشکلی که برای من به وجود آمده، نمی‌دانم باید چه کنم. فعلا منتظر نتیجه کمیته استیناف می‌مانم تا مشکلم برطرف شود. امیدوارم به زودی مشکلم برطرف شود و مشکلی برای بازی کردن نداشته باشم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مرتضی مقدم IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    حقش بود اون بازیکن ذوب اهنم که اومد پرسپولیس همینجور محروم میکردن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی