شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴
۴ |
۰
حمید سجادی و کارلوس کی‌روش
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزیر ورزش و جوانان علاقه‌ای به گفت و گو درباره وضعیت تیم ملی ایران ندارد و مثل مدیران فدراسیون سکوت کرده است.

با اینکه روزهای زیادی از حذف تیم ملی فوتبال از جام جهانی قطر می‌گذرد اما سکوت مسئولان ورزش و فدراسیون درباره وضعیت نیمکت ایران ادامه دارد. کارلوس کی‌روش یکشنبه گذشته تهران را به مقصد لیسبون ترک کرد و از طرفی مهدی تاج و سایر مدیران فدراسیون فوتبال هم اظهارنظری درباره احتمال تمدید قرارداد این مربی و یا آوردن سرمربی جدید انجام نداده‌اند.

سکوت مدیران فدراسیون فوتبال باعث شده ابهام های زیادی درباره نیمکت تیم ملی وجود داشته باشد. با این حال در مراسم ختم مجید پروین خبرنگاران قصد داشتند از مسئولان ورزشی حاضر درباره تیم ملی بپرسند اما تلاش آنها بی فایده بود.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در این مراسم مورد پرسش قرار گرفت. سجادی که دوست نداشت مصاحبه‌ای انجام بدهد، فقط درباره درگذشت مرحوم پروین و مرحوم کریم باوی دقایقی به گفت و گو پرداخت و به خانواده این پیشکسوتان فقید تسلیت گفت. او فورا محل را ترک کرد و به سوال دیگری جواب نداد.

جالب اینکه سجادی که می‌دانست مهم ترین پرسش خبرنگاران درباره وضعیت تیم ملی فوتبال است، ابتدا دوست نداشت اصلا مصاحبه کند اما با اصرار خبرنگاران فقط درباره درگذشت دو پیشکسوت ارزنده فوتبال به گفت و گو پرداخت و از پاسخگویی درباره تیم ملی فوتبال طفره رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ع ق قطر QA ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    مجلس او رابرای توضیح بطلبد و به تاج هم فشار بیاورد که برود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی