نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
قلعه‌نویی: استقلال جای امثال فرهاد مجیدی است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جلد روزنامه خبرورزشی دوشنبه ۲۰ آذر سال ۱۳۹۱ را می‌بینید.

امیر قلعه‌نویی سرمربی پیشین استقلال که در ابتدا مخالف حضور فرهاد مجیدی در تیمش بود با تغییر موضع ۱۸۰ درجه‌ای از این مهاجم محبوب استقلال حمایت کرد و در خصوص آخرین شرایط فرهاد مجیدی و بازگشت او به این تیم گفته بود استقلال جای امثال فرهاد مجیدی است و باید به این تیم برگردد. او در خصوص نازی‌آباد، محلی که متولد شده و بزرگ شده بود هم حرف جالبی زده بود و گفت: به نازی‌آبادی بودنم افتخار می‌کنم.

اما نکته جالب‌تر بیانیه بچه‌های نازی‌آباد بود که مدعی بودند نازی‌آبادی‌ها شما را ژنرال کردند بزرگوار!

مجیدی در تمرینات بارسلونا
فرهاد مجیدی بازیکن و کاپیتان اسبق استقلال که برای شرکت در یک دوره کلاس مربیگری راهی کشور اسپانیا شده بود در تمرینات تیم بارسلونا شرکت کرد تا از نزدیک عملکرد کادر فنی این تیم را زیر نظر بگیرد. فرهاد مجیدی در ورزشگاه نیوکمپ با چند تا از ستاره‌های سابق بارسلونا نظاره‌گر تمرین مردان ایالت باسک بود.

سردار پا به توپ شد
تیم پرسپولیس در آذر ماه سال ۹۱ سال خیلی خوبی نداشت و با مانوئول ژوزه پرتغالی نتایج تلخی را کسب می‌کرد. ژوزه همیشه حرف‌هایش را رک و پوست‌کنده عنوان می‌کرد. مدیران باشگاه پرسپولیس از او خواستند فعلاً مصاحبه نکند و به نوعی او را دور از خبرنگاران نگه می‌داشتند. اما کنایه خود سردار رویانیان مدیرعامل باشگه پرسپولیس به بازیکنان سرخ‌پوش هم جالب بود؛ او به سرخ‌پوشان گفت ژوزه هم رفت ببینم چه می‌کنید! او پس از سرکشی از باشگاه‌های بزرگ اروپایی و ملاقات با ستاره‌های آن‌ها به محض بازگشت پا به توپ شد تا نشان دهد تا چه اندازه سفرش پربار بوده اما در بدو ورود به زمین، کودک خردسالی با یک لایی زیبا تمام نقشه‌های اورا نقش بر آب کرد. او در حالی که به مدرسه فوتبال پرسپولیس و در رده کودکان زیر ۱۰ سال سر زده بود، کمی هم با این کودکان فوتبال بازی کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • وحید IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    چی میگی؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی