نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
لوئیس فیگو - کریستیانو رونالدو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اسطوره فوتبال پرتغال از سرمربی این تیم به خاطر نیمکت نشین کردن رونالدو در دیدار برابر مراکش انتقاد کرد.

شکست مقابل پرتغال با یک گل باعث شد تا تیم ملی پرتغال در مرحله یک‌چهارم نهایی از جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر کنار برود.

در این دیدار دوباره فرناندو سانتوش سرمربی سلسائوی اروپا تصمیم گرفت کریستیانو رونالدو را نیمکت‌نشین کند و گونسالو راموس را از ابتدا به زمین بفرستد. از دقیقه ۵۱ رونالدو به میدان آمد ولی تأثیری در جریان بازی نداشت و در نهایت با اشک زمین را ترک کرد.

در پی این اتفاق، لوئیس فیگو اسطوره فوتبال پرتغال و بازیکن پیشین تیم‌های رئال‌مادرید، بارسلونا و اینتر گفت: «بسیار خب شما تیم را برابر سوئیس با نتیجه‌ای بسیار خوب پیروز کردی. اما آیا می‌توان در هر بازی این‌گونه پیروز شد؟ بدون شک نه. به نظرم نیمکت‌نشین کردن رونالدو اشتباه بود. به نظرم قهرمانی در جام جهانی با نیمکت‌نشین کردن رونالدو به دست نمی‌آید. این شکست به خاطر تصمیمات سرمربی تیم بود.»

رونالدو پس از این بازی در حالی که به شدت گریه می‌کرد زمین چمن ورزشگاه الثمامه را ترک کرد. به نظر می‌رسد این آخرین جام‌جهانی کریستیانو رونالدو بود.

تیم ملی پرتغال فقط ۲ مرتبه در سال‌های ۱۹۶۶ و ۲۰۰۶ راهی مرحله نیمه‌نهایی جام‌جهانی شده است و با سانتوش هم در ۲ جام‌جهانی اخیر در مراحل یک‌هشتم نهایی (با شکست از اروگوئه) و یک‌چهارم نهایی (با شکست از مراکش) از دور رقابت‌ها کنار رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • علی IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    به به عجب مربیایی اخراج شدن و میتونیم بیاریمشون
  • مرتضی مقدم IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    جالبه هواداراش هیچ اشاره ای نمیکنن که نصف زمان بازی رو تو زمین بود و حاصلش یه پاس رو به عقب که اگه گل هم میشد هنر ژائو بود نه پاس فلان رونالدو و البته یه ضربه به چهارچوب که اونم توپی نبود که گلر اماده مراکش رو زیاد به زحمت بندازه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی