نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶
۳ |
۰
آخرین عکس از فغانی/ حسرتی که بر دل ما ماند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا فغانی پس از قضاوت در بازی پرتغال - اروگوئه و اشتباه در اعلام پنالتی به سود یاران کریس رونالدو، از جام جهانی کنار گذاشته شد.

علیرضا فغانی داور ایرانی بعد از دو قضاوت در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، مجبور به ترک دوحه شد. اشتباه فاحش او در بازی پرتغال - اروگوئه و اعلام پنالتی به سود تیم پرتغال موجب شد تا علیرضا فغانی شانس قضاوت در ادامه بازی‌های جام جهانی را از دست بدهد. اعضای اتاق VAR هم تصمیم علیرضا فغانی را تایید کردند اما کولینا، رئیس کمیته داوران فیفا در نشستی با تیم داوری بازی تصمیم آن‌ها را اشتباه دانست.

پس از این اتفاق فغانی دوحه را ترک کرد و دیگر در این رقابت‌ها سوتی نخواهد زد. این در حالی است که علیرضا فغانی شانس اول قضاوت مسابقه فینال جام جهانی بود.

تصاویر زیر آخرین فریم‌ها از حضور علیرضا فغانی در جام جهانی است.

فغانی در بازی با پرتغال

فغانی در بازی با پرتغال

فغانی در بازی با پرتغال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • آشنا روشنا IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    فغانی به یه رنسانس روانشناسانه احتیاج داره. یه نوع دیگر ستیزی در وجودش هست. حتا مکالمه سردش با پدر خانومش در برنامه زنده از یادم نرفته. این شخص لازمه خودشناسی انجام بده تا چند پله بره بالاتر. خشم ، کینه ، غرور اینها ترمزهای یک انسانند. اول پذیرش ، بعد اقدام جهت رفعش. ما هم هرکدوم چند تا از این ترمزها داریم جناب فغانی ، فقط در روئیت نیستیم که زیاد برد بشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی