شاهکاری در حد تیم ملی/ پرسپولیس هم سرمربی دارد هم سرمربی موقت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جلد روزنامه خبرورزشی سه شنبه ۲۱ آذر سال ۱۳۹۱ را می‌بینید.

بالاخره مانوئل ژوزه سرمربی پرتغالی پرسپولیس آن‌قدر بد نتیجه گرفت تا سردار رویانیان مدیرعامل باشگاه  او را اخراج کند، اما اتفاق بعد از اخراج این مربی در باشگاه پرسپولیس جالب‌تر بود: علی پروین از سوی سردار به عنوان مدیر فنی انتخاب شد! این اتفاق راس ساعت ۱۴ رخ داد اما ساعت ۱۸ علی پروین این پست را نپذیرفت. از سوی دیگر سردار رویانیان گل‌محمدی را به عنوان سرمربی موقت تیم انتخاب کرد در حالی که عده‌ای در هیئت مدیره با سرمربی‌گری علی پروین موافق بودند به همین دلیل تیتریک روزنامه خبرورزشی به اتفاقات باشگاه پرسپولیس مربوط بود. خبرورزشی تیتر کرد شاهکاری در حد تیم ملی؛ پرسپولیس هم سرمربی دارد و هم سرمربی موقت! البته تیتر های دیگری هم بود که مثلاً سردار در جمع خبرنگاران گفته بود گل‌محمدی زیر نظر علی پروین اختیار تام دارد!

اما از طرفی گل‌محمدی گفته بود هنوز چیز خاصی به من گفته نشده و تا با سردار حرف نزنم نمی‌توانم صحبت خاصی بکنم.

نکونام کاپیتان استقلال شد
تیتر دیگر روزنامه خبرورزشی مربوط به جواد نکونام بود، نکونام در فصل دوازدهم از لالیگا به استقلال پیوسته بود و بعد از چند بازی به تصمیم امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم بازوبند کاپیتانی را بر دست بست تا تیتر نکونام کاپیتان استقلال شد را روی جلد خبرورزشی ببینیم. البته در آن فصل داستان کاپیتانی سوژه اصلی استقلالی‌ها بود که در نهایت فرهاد مجیدی کاپیتان اول استقلال شد و نکونام به همراه رحمتی کاپیتان های بعدی شدند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کوهمره جروق IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    اخراج مانوئل ژوزه بزرگترین اشتباه بود.اگه بهش فرصت میدادن از برانکو هم بهتر نتیجه میگرفت.
  • ع ق قطر QA ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    سی همینه تاج و میرشاد و وزارت ورزش می خوان جواد را به تیم ملی قاب کنن اقایون جدول را ببینند که پر خرجترین تیم ایران کجای جدوله و تحدید نکنند که یا نکونام یا مجیدی یا قلعه نوعی 🤔 اسکوچیچ را برگردونید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی