وزنه‌برداری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تصویری از مدال‌های طلا، نقره و برنز توزیع‌شده در اختیار خبرورزشی قرار گرفته که گویای تشابه عجیب مدال‌های طلای توزیع‌شده با مدال‌های برنز است!

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۲ به میزبانی کلمبیا در حال برگزاری است.

بامداد امروز (دوشنبه ۲۱ آذر) بعد از اوت شدن مصطفی جوادی در دسته ۸۱ کیلوگرم مردان، کیانوش رستمی در دسته ۸۹ کیلوگرم در یکضرب با رکورد ۱۷۴ کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره شد. مدالی که نخستین مدال کاروان ایران در این رقابت‌ها بود. رستمی بعد از اینکه در دوضرب با ثبت رکورد ۲۰۶ کیلوگرم در رتبه پنجم قرار گرفت، تنها به خاطر یک کیلوگرم در مجموع وزنه‌هایی که زده بود، به جای نایب قهرمانی، در رتبه چهارم ایستاد.

به بهانه کسب مدال نقره رستمی در یکضرب، تصویری از مدال‌های طلا، نقره و برنز توزیع شده در این رقابت‌ها در اختیار سایت خبرورزشی قرار گرفته است که گویای تشابه عجیب مدال‌های طلای توزیع شده با مدال‌های برنز است!

تصویر مدال‌های توزیع شده در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان 2022 - کلمبیا

همان‌طور که در این تصویر می‌بینید، خبری از درخشندگی مدال طلای مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان نیست و به سختی می‌توان مدال طلا را از مدال برنز تشخیص داد که این مورد را هم باید به همه مواردی اضافه کرد که از کیفیت مورد انتظار مسابقات در کلمبیا، می‌کاهند.

حافظ قشقایی، مصطفی جوادی، کیانوش رستمی، رضا دهدار، مهدی کرمی، علی داودی و آیت شریفی ترکیب تیم ملی مردان را تشکیل می‌دهند و الهه رزاقی، پریسا نورعلی، الهام حسینی و زینب شیخ ارباب نیز در تیم ملی وزنه‌برداری زنان ایران حضور دارند. از این جمع تا کنون حافظ قشقایی، مصطفی جوادی، کیانوش رستمی و الهه رزاقی وزنه زده‌اند که از میان آن‌ها تنها رستمی در تکضرب موفق به کسب مدال نقره شده است. این مسابقات تا روز شنبه ۲۶ آذر برای نمایندگان ایران ادامه دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی