دلیل مهم وزارت ورزش و جوانان برای تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرار است اعضای هیئت رئیسه در نشست بعدی خود در مورد آینده تیم ملی تصمیم بگیرند.

وزیر ورزش و جوانان بعد از بازگشت از دوحه در فرودگاه امام به خبرنگاران گفت اکنون زمان حمایت از کارلوس کی‌روش و بازیکنان تیم ملی است. این بدین معنی است که او تمایل دارد هم چنان کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی باشد.

بعد از گذشت چند روز از پایان بازی های تیم ملی فوتبال کشورمان در دوحه این بار معاون ورزش و جوانان از کارلوس کی‌روش حمایت کرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مورد اینکه صحبت‌های زیادی در مورد ادامه همکاری با کی‌روش مطرح می‌شود و فدارسیون هم پاسخی نداده و آیا وزارت ورزش از حضور او حمایت می‌کند، گفت: کی‌روش یا هر سرمربی دیگری یک فدراسیون دارد. یک کمیته فنی دارند و آنها تصمیم می‌گیرند.

پولادگر در پاسخ به این سؤال که آیا عملکرد کی‌روش برای وزارت ورزش راضی‌کننده بوده؟ گفت: در این مورد کارشناسان باید صحبت کنند ولی به نظر من با توجه به حواشی زیادی که وجود داشت تیم را خوب مدیریت کرد.

مدیریت و نظم کارلوس کی‌روش دلیل اصلی حمایت وزارت ورزش و جوانان از کارلوس کی‌روش است. همان فاکتوری که اسکوچیچ از آن بی بهره بود.

اما سوال مهم این است که آیا بهتر نیست تیم ملی به مربی ای محول شود که جدا از نظم و دیسپلین دانش فنی خوبی داشته باشد تا تیم ملی با هدایت او پیشرفت کند.

قرار است اعضای هیئت رئیسه در نشست بعدی خود در مورد آینده تیم ملی تصمیم بگیرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • رضایی IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    مدیریت و نظم وظیفه فدراسیون نه سرمربی به نظرم کی روش رو رئیس فدراسیون کنن بهتره چون بدرد مربی گری که نمیخوره خخخخ
    • Re IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      نتایج جام جهانی قبل رو پس کی گرفت؟ نکنه اسکوچیچ؟ اگه دشمنای تیم گذاشته بودن این دوره نتایج این نمیشد. پیشکسوتایی که الان از سوراخ موشا اومدین بیرون قبل از جام کجا بودین؟
    • عادل IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      چيزي كه ما بهش مي گيم مربي در اصل مفهومش manager و coach هست !! يعني كسي كه بايد يكسري از عوامل اجرائي را هدايت كنه تا نهايتأ بازيكنان بهترين نتيجه را بگيرند !! و صد البته اينكار و ايجاد نظم دقيقأ وظيفه سرمربي تيمه نه فدراسبون و رئيس فدراسيون ! فدراسيون فقط مي تونه بهترين انتخاب را داشته باشه ظ!
  • اعتدال IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    اونهایی که فوتبال در جام جهانی اولویتشون نبود که همزمان مخالف کی روش هم بودند، در مورد مسائل فنی لطفا دگر خموش.
  • ناشناس IR ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    راست میگه، چرا قبل جام همه می گفتن شرکت نکنین، سرود نخون، و ... اما حالا همه مدعی شدند که مربی دانش فنی نداره!!! این تیم همون تیمی بود که سال 2011 تو آسیا با ازبکستان و امارات مشکل می خورد. بی انصاف ها کیروش نبود که این همه ادعاتون بالا نمی رفت. کیروش به هر حال بی نهایت نیست و تا حد توان زحمت کشید، ولی لااقل احترام بذارید هم به کیروش هم اسکوچیچ هم به ویلموتس.
  • آشنا روشنا IR ۰۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    خدایا روزی رو به ما عطا کن که نظراتمون رو با وجود مخالفت و خوشایند نبودن، محترمانه بیان کنیم.بهم احترام بذاریم حتا به رقیب و بدخواهمون. در از کوزه همون برون تراود که در اوست.
  • آشنا روشنا IR ۰۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    خود وزیر هم فهمیده که نداشته ی ما ، مدیریت هست. اما جناب وزیر! ما مربی فوتبال میخوایم که بازی کردن یادمون بده. مدیریت تیم از فدراسیون باید نشأت بگیره.قرار نیست یک بعدی پیش بریم.هم مدیریت و هم مسائل فنی مورد نیازه.اگر خیلی روی مدیریت تیم حساس هستید از ژاپن مدیر وارد کنید.
  • ناشناس IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    کی روش رو وزیر ورزش کنید بدرد سرمربی نمی خوره اما وزیرش کنید چون بهش خیلی علاقمند هستید اونجا خیلی مفید تره
  • محمد IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    دانش فنی؟؟؟؟ یعنی واقعا به نظر شما کیروش دانش فنی رو نداره خیلی خندیدم
  • محمد IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    نتایج جام جهانی قبل رو پس کی گرفت؟ واقعا کی گرفت؟ واقعا چه کسی باعث شد با حضور ضعیف ترین اسپانیا و پرتغال تاریخ، اولاً از گروه بالا رفتیم و در یک هشتم و یک چهارم با اقتدار تمام، تیم های آلمان و اسپانیا را یکی پس از دیگری شکست داده و به نیمه نهایی راه پیدا کردیم. در نیمه نهایی در وقت قانونی با کرواسی در وقت قانونی و اضافه 1-1 شدیم و پس از 120 دقیقه متاسفانه در ضربات پنالتی به کرواسی باختیم که باخت در پنالتی هیچ چیزی از شایستگی های تیم شجاع ما کم نمی کند، تیمی که شجاعانه در تمام دقایق فوتبال بازی می کرد ونه ضد فوتبال. تازه اش هم با برد یه تیم درپیت، مربیمون را ننداختیم هوا. که وقتی بیاد زمین نمی دونی تا کجا می ره.. من این مربی رو نداشتم، عمو تاج به من فری داد یه توپ قلقلی داد، ما تو کف بودیم، عمو هر چی بود ور داشت و برد و خوردش. قصه ما به سر رسید، …..به خونش نرسید!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی