نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
حمله مربی سابق پرسپولیس به اعضای تیم ملی/ دوست صمیمی بازیکنان هم پشتشان را خالی کرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیمان رجبی قهرمان سابق رشته دو ومیدانی کشورمان با منتشر کردن متنی تند و تیزی در صفحه شخصی اینستاگرامش به تیم ملی فوتبال حمله کرد.

بعد از گذشت چند هفته از حذف ناامید کننده شاگردان کارلوس کی‌روش از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، انتقادها از نتایج ضعیف کادر فنی و بازیکنان این تیم همچنان ادامه دارد.

در همین خصوص پیمان رجبی که سال‌ها در رشته دو و میدانی پیراهن تیم ملی را به تن کرده است با باز نشر پست کاپیتان تیم ملی انگلیس و عذرخواهی وی از مردم‌ اش، به اعضای تیم ملی طعنه معناداری زده است.

پیمان رجبی در این خصوص نوشت: وقتی کاپیتان انگلیس مسئولیت شکست را به گردن گرفت ولی تیم ایران ما شکست خورد هیچکس مسئولیت شکست را گردن نگرفت. فرق رو ببین!

این انتقاد رجبی از اعضای تیم ملی ایران درحالی رخ داده است که این چهره رابطه نزدیکی با اکثر فوتبالیست‌های ایرانی دارد و حتی در مقطعی به عنوان مربی بدنساز پرسپولیس در این باشگاه فعالیت می‌کرد.

حمله مربی سابق پرسپولیس به اعضای تیم ملی/ دوست صمیمی بازیکنان هم پشتشان را خالی کرد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • بچه بیا پائین ..... IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    این موبایل و اینترنت بلایی شده ها
  • ملکه ویلیام IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    مثلا کاپیتان انگلیس مسئولیت شکست رو بعهده گرفت چی شد ؟ از بار غم و اندوه هواداران انگلیس کم شد ؟ اتفاقا تنها عامل باخت و حذف انگلیس خود ایشون بود که نتونست پنالتی رو گل کنه
    • ایرانی IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      عامل حذف ایران کی بود؟ بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال هم پنالتی گل نکردند. مهم اینه طرف شهامت عذرخواهی روداره.
  • اعتدال IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    دیگه این صحبتها خیلی تکراری و لوث شده. بدجوری توو ذوق میزنه.
  • آشنا روشنا IR ۰۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    این تیمی که رفت دوحه خیلی عجیب بود.هر کسی بفکر چیزی غیر از فوتبال برای مردم.اکثرا دنبال موفقیتهای شخصی بودند.بعضی بازیکنان رفتند پیش وزیر که کیروش بیاد شاید بتونند که فقط در جام جهانی باشند. وزیر و معاونش فقط بفکر مدیریت کنفرانس های خبری سرمربی بودند.یکی منتظر بود تا یه گل بزنیم تا برای نشون دادن موفقیت کیروش اونو به هوا پرتاب کنه.رئیس بفکر لابی با انفانتینو در جهت فرعیات بود.ظاهرا بعد از یک برد که کاملا طبیعی بود و دو باخت تاریخی همه چیز روبراه و عادی بود.خوش و خرم اومدند به تهرانگردی. هیچکس ناراضی نبود. انگار فوتبال برای این چندنفر بود.مردم که پول این تیمو میدند و صاحب اصلی اون هستد،لیگ ایران،مربیان زحمت کش ایرانی ، هیچکدوم دیده نشده و نمیشند. گویا ما باید ازشون معذرت بخواهیم که بعنوان توریست رفتند دوحه و با دسته گلی از سوی دو دشمن دیرینه برگشتند خونه و حواله ماشینشون رو هم گرفتند. وقتی آقای وحید امیری از رئیس جمهور محترم خواست از تیم حمایت معنوی و مادی بکنه فهمیدم دغدغه این بازیکن و بعضی همراهانش موفقیت تیمی و خوشحالی مردم نیست. حمایت معنوی رو به مادی چسبوند که مادیات زیاد توی چشم ن
  • اعتدال IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    عذرخواهی برای چی !؟ مگه فوتبال برای مخالفین کی روش و تیم ملی الویت بود!؟ مگه می خواستید موفق بشن!؟ مگه مطابق خواسته شما نشد و حذف نشدند!؟ دوستداران حقیقی تیم ملی هم توان تحلیل بالایی دارند و نیازی به عذرخواهی ندارند.
  • کوهمره جروق IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    تاج آرزوی یه ملت را با آوردن کیروش و اخراج اسکوچیچ نابود کرد.یه پول زیاد هم بی دلیل از مملکت خارج کرد بدون هیچ نتیجه فقط این وسط یه حق دلالی رفت تو جیب خودش.علاوه بر اون این هم استعداد در تیم ملی بود که میتونست در اروپا شکوفا بشن این استعداد به زیر خاک رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی