نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
راجر دسا - کارلوس کی‌روش
منبع: آنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

راجر دسا دستیار کارلوس کی‌روش تاکید کرد که منتظر است تا فدراسیون فوتبال ایران وضعیت او و همکاری‌اش با تیم ملی را مشخص کند.

آینده «راجر دسا» با تیم ملی ایران در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و او می‌گوید که پس از تعطیلات سال نوی میلادی، مذاکرات با فدراسیون را از سر خواهد گرفت. این مربی هفته گذشته در گفت‌وگویی تاکید کرد که منتظر فدراسیون فوتبال ایران است تا در ژانویه مذاکرات با آنها را شروع کند.

دسا در این خصوص گفت: در مورد آینده همکاری با تیم ملی ایران مطمئن نیستیم اما در ژانویه مذاکرات را با فدراسیون از سر خواهیم گرفت. ما امیدواریم سال آینده با تیم ملی ایران ادامه بدهیم. 

وی در مورد تجربه جام جهانی قطر اضافه کرد: ما در گروه بسیار سختی قرار گرفتیم و بازیکنان ما همیشه آن را بسیار سخت می‌دیدند. زمان کافی هم نداشتیم چون چند بازیکن ما چند روز مانده به شروع بازی‌ها به تیم ملحق شده بودند. این یک جام جهانی متفاوت با سایر مسابقات بود. تیم ما عمدتاً از بازیکنان بومی تشکیل شده بود اما این یک تجربه یادگیری مهم برای بازیکنانی بود که برابر فوق ستاره‌های انگلیس و آمریکا و در برابر بازیکنانی مانند گرت بیل بازی می‌کردند. ما می خواستیم با راهیابی به مرحله حذفی تاریخ سازی کنیم اما نتوانستیم از دور گروهی صعود کنیم.

مربی تیم ملی ایران همچنین درمورد گرمای  جام جهانی صحبت کرد: هوای قطر بسیار مرطوب است و سرعت مسابقات در مراحل آخر در حال کاهش است. در ورزشگاه‌ها تهویه هوا وجود دارد اما فقط در طول مسابقات روشن می‌شود. بعضی از بازیکنان به دلیل فشردگی مسابقات به مشکلات جسمی برمی‌خورند و اینجا دقیقا جایی است که بازیکنان باتجربه‌تر عملکرد بهتری دارند. خستگی طاقت‌فرسا تیم‌ها را اذیت می‌کند و تیم‌هایی با عمق ترکیب بهتر مانند آرژانتین و فرانسه بهتر عمل می‌کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • میلاد IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    تناقض زیادی در حرفاش هست . اول میگه "چند بازیکن ما چند روز مانده به شروع بازی‌ها به تیم ملحق شده بودند.بعدمیگه تیم ما عمدتاً از بازیکنان بومی تشکیل شده بود . " در حالیکه لیگ یک ماه قبل از جام تعطیل شده بود و بقیه تیمها هم همین شرایط رو داشتن و بلکه بدتر
    • Ir IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      تیمای دیگه 3 4سال داشتن با مربیشون کار میکردن نه مثل ما 1ماه.
    • سامان IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      بزرگترین شما کیروش پرستا این بود که کیروش این تیم رو خودش بسته و از همه بهتر میشناسه همون موقع هم همه میگفتن که بعد از افتضاح دوباره مدعی میشین که زمان نداشته
    • پدرام CA ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      کسی که زمان نداره نمیاد تیم رو شخم کنه و نمیاد جایی که نقطه ضعف تیم نیست رو هم نفراتش رو عوض کنه هم سیستمش رو کاملا عوض کنه! مربی مراکش رو ببین! کسی که وقت نداره اون کار رو میکنه! پس کیروش نگرانی از این بابت نداشته و فکر میکرده سیستم 3 دفاعه با این نفرات آماده است! اون هم جلوی انگلیس!حتی بعد از پایان نیمه اول بازیکن عوض کرد نه سیستم دفاعی رو بنابراین کاملا ایمان داشته که "محصول" اماده است. وقتی میگه فوتبال پلی استیشن نیست در واقع داره با خودش حرف میزنه که توی شبیه سازیهاش فکر کرده بوده که آخر بازی هری کین دست چشمی رو بالا میبره و میگه این با من چه کرد امروز! برای همین هم تو رختکن بند کرده بوده به چشمی! در حالیکه ایراد از سیستم بودهو عدم اشنایی یا هماهنگی
  • Pap IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    اینکه همون مصاحبه هفته پیشه دستیار کی روشه. چی رو الان دقیقا پس گرفته😒
  • کیروشی پور کثیف IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    دندون تیز کردن برای پول مفت
  • P IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    دستیاران این دوره تمرین دهنده های خوبی نسبت به دوره قبلی بودن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی