نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
لیونل مسی - خولیان آلوارس
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عکس از خولیان آلوارس و لیونل مسی که متعلق به یک دهه قبل است، در شبکه‌های مجازی وایرال شده است.

خولیان آلوارس و لیونل مسی با گلهایی که به ثمر رساندند آرژانتین را با پیروزی ۳-۰ مقابل کرواسی در روز سه‌شنبه، به ششمین فینال جام‌جهانی رساندند.

آلوارس ۲۲ ساله در نیمه اول صاحب یک پنالتی شد که مسی آن را تبدیل به گل کرد. ستاره منچسترسیتی پس از آن با یک حرکت انفرادی شگفت‌انگیز یک گل به ثمر رساند که مشابه حرکت دیگو مارادونا در سال ۱۹۸۶ بود. مسی در نیمه دوم توپ را جلوی پای آلوارس انداخت و او گل سوم مسابقه را وارد دروازه کرد.

بعد از این بازی عکسی از این دو نفر که ۱۰ سال قبل با هم گرفته بودند، دست به دست شد. در این عکس چهره آلوارس نوجوان دیده می‌شود که به وضوح از اینکه در کنار اسطوره ایستاده و عکس می‌گیرد شگفت‌زده و خوشحال است. حالا که ۱۰ سال از آن روزها گذشته، او در کنار مسی بازی می‌کند و به او کمک می‌کند تا سرانجام به مدال قهرمانی جهان دست پیدا کند.

عکس جالبی که از لیونل مسی و شریکش وایرال شد/ این پسربچه کنار مسی..

ستاره سیتی تا به الان در شش بازی جام‌جهانی ۴ گل به ثمر رسانده است. آرژانتین در آخرین بازی خود در روز یکشنبه به مصاف برنده دیدار فرانسه-مراکش خواهد رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ف دال IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    درود؛ سروش رفیعی هم یک عکس مشابه با علی کریمی داره. هر دو هم از استعدادهای ناب فوتبالی‌مون بوده و هستن. اولی نه‌تنها الآن بوضوح شگفت‌زده و خوشحال نیست که خیلی هم ناراحت و تحت فشارـه؛ هی می‌برن و میارن و بهش فشار میارن که سکوت کنه و دومی هم شده خار چشم جیم‌الف. باز بگید فقط انسانیت مهم‌ـه و این‌که کجا دنیا بیای و امثالهم نه ملاک هست و نه تأثیری در زندگی افراد داره (و شعارهای نخ‌نما و تاریخ مصرف‌دار اینچنینی که فقط برای کسب تأئید و اینا به کار میان). اون‌ها رو روی چشم می‌گذارن و ما.. زیر اَخیِه! اگرچه حساب «مردم» همیشه جداست و علی‌رغم تمام جوسازی‌ها، بسیار بهتر از اونچه فکرش رو بکنی؛ سره رو از ناسره و آدم حساب رو از غیرحسابی تمیز می‌دن. یاهو.
  • Yavar IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    عالی بسیارخوب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی