نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
واکنش سرمربی مشهور خارجی به انتخاب فدراسیون فوتبال ایران؛ این قرارداد یعنی ازدواج نافرجام!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی سابق تراکتور می گوید انتخاب مارک ویلموتس به‌عنوان سرمربی تیم ملی تا حدی عجولانه صورت گرفت.

جرج لیکنز سرمربی اسبق تیم ملی بلژیک که سابقه حضور در باشگاه تراکتور را هم دارد در خصوص حضور مارک ویلموتس دستیار اولش در تیم ملی بلژیک به‌عنوان سرمربی تیم ملی ایران گفت: من خاطرم هست در تراکتور هم که بودم یک‌دفعه مشکلاتی برای دروازه‌بان به وجود آمد که اجازه نداد تیم در آن مقطع نتیجه بگیرد، ولی ببینید یک سری حرف‌هایی است که نمی‌توان آن راحت را مطرح کرد.

او در ادامه افزود: در کل این را می‌خواهم بگویم که شاید از اول باید در اتخاذ بعضی از تصمیمات دقت نظر بیشتری صورت می‌گرفت، به این خاطر که بعضی از بازیکنان تیم ملی چه در بحث بستن قرارداد و همچنین مباحث اخلاقی به سرمربی خودشان عادت می کنند. درواقع باید برای رسیدن به هدف یک سری از چیزها باید درست انجام شود.

واکنش سرمربی مشهور خارجی به انتخاب فدراسیون فوتبال ایران؛ این قرارداد یعنی ازدواج نافرجام!

لیکنز که قصد نداشت به‌صورت جدی به این بحث بپردازد در ادامه گفت: من واقعاً قصد ندارم به این موضوع ورود کنم. به‌هرحال در مقاطعی یک تیم با یک مربی نتایج خوبی می‌گیرد و در یک بازه زمانی دیگر همان مربی با همان تیم نمی‌تواند نتیجه بگیرد و این مسئله در قبال ویلموتس با تیم ملی ایران متأسفانه به وجود آمد.

لیکنز در پاسخ به این سال که یعنی انعقاد قرارداد با ویلموتس تصمیم اشتباهی بوده است خاطرنشان کرد: نه منظورم واقعاً این نیست. یک سری مسائل گویا در حاشیه به وجود آمد که ما نسبت آن بی‌خبریم. شاید بتوان گفت انتخاب ویلموتس به‌عنوان سرمربی تیم ملی ایران از ابتدا تصمیم خوبی نبود. چراکه من معتقدم این قرارداد تا حدی عجولانه بسته شد و در کل هم اگر نگاه کنیم هیچ‌کدام از طرفین این قرارداد رضایتی از هم نداشتند. مثل یک ازدواج ناموفقی بود که طرفین از رسیدن به هم دیگر رضایت نداشتند.

سرمربی سابق تراکتور در پایان اظهار کرد: درواقع من فکر می‌کنم خیلی بهتر شد که این قرارداد ادامه پیدا نکرد، هرچند مشکلاتی هم بعد از آن به وجود آمد. ولی این را هم باید در نظر بگیریم که وقتی مشکلی به وجودمی آید نباید همه تقصیرات را بر گردن سرمربی بیندازیم. تیم ملی ایران بازیکنان باهوشی دارد که پس از دوره ویلموتس توانست روزهای خوبی را رقم بزنند. اما واقعاً برای یک مربی ممکن است این‌گونه مسائل پیش بیاید که نتواند با مجموعه‌ای از بازیکنان خوب کار کند و درواقع انتخاب ویلموتس نیاز به مدیریت بیشتری داشت. تیم‌هایی هستند که در پرورش بازیکنان بسیار خوب عمل می‌کنند اما این تنها کافی نیست و همان‌طور که گفتم موفقیت در گروه مدیریت خوب است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ع ق قطر QA ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    هیئت ریسه و تاج گفته اند همینه می خواهید بخواهید نمی خواهد یا کیروس یا فرهاد مجیدی یا نکونام یا قلعه نوعی البته نکونام هرچه التماس کردیم خودس را بزرگتر از جام جهانی و تیم ملی می بینه فرهاد مجیدی بدیم ؟
  • سرخ کابوس آبی IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    ما استاد وقت کشی وسرمایه هدر دهیم یعنی در دنیا نظیر نداری الان دنبال یه مربی کارنابلد میگردیم وقتمون با او بهدر میدیم بعد دنبال یه مربی پولگیر در سطح بال میگردیم بعد اون وقت ناکافی را بهانه میکنه اخراج میشه پولشو بعلاوه جریمه را میگیره ومیره وفوتبال ما پس رفت وپسرفت اینه حقیقت مدیریت ورزش ما
    • حمیدرضا هاشمی راد IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
      اینه حقیقت کل مملکت ما
  • سيدمحمد IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    تامافیای فوتبال امثال تاج هست فوتبال مارشدنخواهدکرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی