نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
۲ |
۰
پرسپولیس سپاهان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برخلاف انتظار اکثر بازیکنان اصلی پرسپولیس روز خوبی مقابل سپاهان نداشتند

پرسپولیس درحالی باید هفته آینده به مصاف استقلال برود که شاگردان گل‌محمدی سه‌شنبه در یک بازی دوستانه مقابل سپاهان به تساوی رسیدند. در این دیدار هر دو تیم با تمام قوا و با حضور تمام بازیکنان اصلی به میدان رفتند و بازی جذابی هم از کار درآمد. سپاهان ابتدا با دو گل پیش افتاد ولی بعد از آن پرسپولیسی‌ها به خودشان آمدند و موفق شدند بازی را به تساوی بکشانند.

پرسپولیس در این بازی با ترکیب اصلی خود و با حضور همه ملی‌پوشان به میدان رفت و در نیمه دوم هم بازیکنانی مثل سروش رفیعی، مهدی عبدی، حامد پاکدل، امید عالیشاه، سیامک نعمتی، علی نعمتی و وحدت هنانوف به بازی آمدند. طبق شنیده‌ها اکثر بازیکنان اصلی پرسپولیس در این بازی عملکرد خوبی نداشتند و مثلا روی گل اول سپاهان کمال کامیابی‌نیا، مرتضی پورعلی‌گنجی و گئورگی گولسیانی مقصر بودند.

همچنین شیخ دیاباته و لوکادیا به همراه ترابی و صادقی که عناصر تهاجمی پرسپولیس هستند، روز خوبی را پشت سر نگذاشتند. اتفاق عجیب این بازی اما به درخشش ذخیره‌های پرسپولیس برمی‌گردد. حامد پاکدل و سیامک نعمتی دو گل پرسپولیس را به ثمر رساندند. امید عالیشاه نمایش نسبتا خوبی داشت ولی شاید مهدی عبدی را بهترین بازیکن پرسپولیس در این دیدار دوستانه دانست.

عبدی که اصلا فصل خوبی را سپری نکرده و در لیگ تا به حال موفق به گل‌زنی نشده، در دیدار مقابل سپاهان ابتدا به پاکدل پاس گل داد و چند دقیقه بعد هم پنالتی گرفت و روی هر دو گل پرسپولیس تاثیرگذار بود.

ذخیره‌های پرسپولیس هم در این بازی عملکرد خوبی داشتند و به نوعی گل‌محمدی را امیدوار کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • زهرا مرادی بی گل IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    زهرا مرادی بی گل
  • زهرا مرادی دوست IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    زهرا مرادی دوست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی