نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
توصیه تاریخی احمدرضا عابدزاده به ناصر حجازی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روزی که زنده‌یاد ناصر حجازی همراه با احمدرضا عابدزاده به دفتر خبرورزشی آمده بودند، عقاب آسیا یک توصیه مهم به ناصر حجازی کرد.

بهترین دروازه‌بانان تاریخ فوتبال ایران در یک روز تابستانی مهمان خبرورزشی بودند؛ در روزهایی که حجازی بیمار شده بود و با این بیماری مبارزه می‌کرد.

عابدزاده در آن ملاقات خیلی تلاش می‌کرد به پیشکسوت خود روحیه بدهد و خلاصه صحبت از خاطرات قدیمی شد و... جالب این که وسط خاطره‌بازی‌ها احمدرضا به ناصر حجازی گفت: ناصرخان به جای کفش، کتانی ورزشی بپوش و بیا با هم ورزش کنیم. شما خوش‌تیپی و هر چه بپوشی باز هم بهترین و خوش‌تیپ‌ترین هستی. حجازی هم که خیلی عابدزاده را دوست داشت خندید و گفت: نه من حتی اگر کتانی ورزشی هم بپوشم دیگر نمی‌توانم ورزش سنگین کنم و بهتر است دنبال فرد دیگری باشی.

جالب این که آن روز حجازی از پشتکار و تلاش عابدزاده می‌گفت و این‌که او به هر چه رسیده مستحقش بوده و حاصل زحمات و تمرینات طاقت‌فرسای خود را گرفته است. حتی ناصرخان می‌گفت من خودم استعداد زیادی داشتم ولی پشتکار احمدرضا را نداشتم و هرگز به اندازه او تلاش و تمرین نمی‌کردم و گرنه راحت به اروپا می‌رفتم. هر چند که در مقطعی منچستر مرا می‌خواست اما قسمت نشد به انگلیس بروم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی