باز هم جنجال در رختکن آرژانتینی‌ها/ پیراهن کرواسی در سطل آشغال!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اتفاقات حاشیه‌ای پس از بازی آرژانتین - مکزیک و بی‌احترامی به پیراهن مکزیک این بار در پایان دیدار آرژانتین با کرواسی تکرار شد.

مکزیک در مرحله گروهی جام جهانی با آرژانتین همگروه بود و با درخشش مسی بود که آلبی سلسته موفق شد با نتیجه ۲-۰ به پیروزی برسد و همین شکست یکی از دلایل اصلی حذف مکزیکی‌ها از دور رقابت‌ها بود. اما آن‌چه خشم هواداران فوتبال در این کشور را به همراه داشت، ویدیویی بود که از شادی بازیکنان آرژانتین در رختکن این تیم منتشر شد و در آن مسی به یک پیراهن مکزیک که روی زمین افتاده بود، لگد می‌زند.

مسی در پایان این دیدار که در آن یک گل زد و یک پاس گل داد، پیراهنش را با آندرس گواردادو، کاپیتان مکزیک، عوض کرد و به نظر می‌رسد این همان پیراهنی است که در ویدیو به آن لگد می‌زند. پیش از این یک بوکسور مکزیکی این ستاره آرژانتینی را تهدید کرده بود که با او برخورد خواهد کرد و سپس ماریا کلمنتین گارسیا، سیاست‌مدار مکزیکی، از پارلمان این کشور خواست تا مسی را ممنوع‌الورود کنند.

شب گذشته آرژانتین موفق شد با سه گل کرواسی را از پیش رو بردارد و به فینال جام جهانی برود. آرژانتینی‌ها به این ترتیب انتقام شکست ۳-۰ جام جهانی ۲۰۱۸ را از کروات‌ها گرفتند. در پایان بازی شاهد درگیری و تنش بین بازیکنان دو تیم نبودیم و حتی ستاره‌های آرژانتینی از بازیکنان رقیب دلجویی هم کردند ولی در رختکن مشخص شد که گویی همه‌چیز تظاهر بوده و آرژانتینی‌ها در واقع چه فکری در مورد کرواسی می‌کردند!

در ویدیویی که از سوی پائولو دیبالا منتشر شده، آرژانتینی‌ها در رختکن مشغول جشن و پایکوبی هستند و در یک صحنه کاملا مشخص است که کوتی رومرو، هم‌تیمی ایوان پریشیچ در تاتنهام، چند پیراهن کرواسی را از سطل آشغال بیرون می‌آورد و به سمت هم‌تیمی خود پرتاب می‌کند. در این ویدیو همچنین یکی از آرژانتینی‌ها پیراهن کرواسی را به سطل آشغال می‌اندازد. این بی‌احترامی آرژانتینی‌ها بازتابی بسیار منفی در رسانه‌های کرواسی داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مرتضی مقدم IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    بابا پیرهنشونو عوض کردن اون طرف میخواسته اینم بهش احترام گذاشته پیرهن اونو گرفته ،حالا یه تیشرت بو گندو تیم کرواسیو بنظر شما باید چکار میکردن میذاشتن رو سرشون؟ مثلا دیبالا پیرهنه خیسه عرق پریشیچ رو میخاد چکار ؟ کجا بزارش احترامش حفظ بشه ؟ اونم سطل اشغال نیست فک کنم همونه که لباسای خودشونم میندازن که ببره بشوره ،.......تهشم یه مودریچه دیگه مگه غیر اینه؟
  • زهرا مرادی خاله فاطمه IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    زهرا مرادی خاله فاطمه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی