نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
ملاقات خصوصی تاج – کی‌روش در دوحه/ آیا پای قرارداد در میان است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی تاج معمولا بعد از تصمیم گیری در مورد تیم ملی اعضای هیئت رئیسه را با خود همراه می کند.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال راهی دوحه شده است تا از نزدیک شاهد دیدار پایانی و رده بندی جام جهانی باشد. کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و همه مریبانی که دوحه را ترک کرده‌اند به حضور در بازی رده بندی و پایانی دعوت شده‌اند.

شایعه شده که ممکن است مهدی تاج و کارلوس کی‌روش یک بار دیگر در دوحه با هم دیدار کنند. و طبیعتا محور مذاکرات همکاری دوباره خواهد بود.

سفر کی‌روش به دوحه قطعی نیست. از سویی مهدی تاج هنوز مصوبه تمدید قرارداد با کارلوس کی‌روش را از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نگرفته است.

در آخرین خبر دسا دستیار کارلوس کی‌روش گفته است ما در ماه ژانویه برای ادامه همکاری با تیم ملی فوتبال ایران با فدراسیون فوتبال مذاکره می کنیم اما حضور ما در ایران قطعی نیست.

به نظر می رسد برای انتخاب سرمربی تیم ملی هم چنان باید منتظر بمانیم. ذکر این نکته هم الزامی است که مهدی تاج معمولا بعد از تصمیم گیری در مورد تیم ملی اعضای هیئت رئیسه را با خود همراه می کند تا جایی که در دوره قبلی ریاست از اعضای هیئت رئیسه برای تصمیم گیری در مورد تیم ملی اختیار تام گرفته بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • آشنا روشنا IR ۰۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    برای بردن در فوتبال شما فقط یک راه دارید. اول بتونید تاج رو دریبل بزنید. اگه کیروش مربی ایران نشه بنظرتون با چه تیمهایی میتونه قرارداد ببنده؟ و چه نتایجی خواهد گرفت. ملاک شرایط فعلی مربی است. نه گذشته ی دور. گرچند در گذشته ی دور هم بعنوان نفر اول حرفی واسه گفتن نداشت. به ترتیب از آخر به اول، ایران-مصر-کلمبیا-رئال مادرید. در کدوم تیم نتیجه گرفته؟
  • تس IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    نه بابا رفته پورسانتی را بگیر و ویلموتس رو بیاره ایران
  • علی IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    خود تاج اصلا آدم حرفه ای و وتبالی ای نیست و عملکرد ایشون نشون داده فقط دنبال پورسانت و درصد گرفتن از قرارداد مربی های خارجی هست ولو غیر - کیروش چرا اینقدر بازیکن ها رو ترسو بار اورده که یه شوت نمیزنن از نیمه زمین؟؟ چرا اینقدر تو بازی با امریکا وقت کشی میکردن؟و پاس به عقب؟ حتی یه شوت هم به سمت دروازه امریکا نمیزدن!! در حالیکه با ولز از همون اواسط زمین شوت تبدیل به گل شد - لطفا افرادی که منافع فردی رو به منافع ملی ترجیح میدن و ثابت کردن- امثال تاج رو حذف کنید از فدراسیون- رئیس فدراسیون هم باید با هزینه شخصی اش بره قطر - چون حق پُست و پولش رو بیشتر از قبل گرفته- تو این شرایط سخت مالی و تورم حاکم بر کشور- هرگز ما راضی نیستیم که از حق۸۰ میلیون و امکانات فوتبال برای میهنم یک نفر سو استفاده شخصی کند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی