نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
تمام مراکش پشت سر آرژانتین؛ مسی، امباپه و فرانسه را نابود خواهد کرد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هواداران تیم ملی مراکش حالا طرفدار آرژانتین و مسی در فینال شده‌اند.

هوادارانی که در بازی فرانسه و مراکش در ورزشگاه  البیت حضور داشتند، در پایان مسابقه درباره این بازی صحبت کرده و قدرت تیم رکراکی را برجسته کردند. آنها پیش از شروع فینال یکشنبه شب بین آرژانتین و فرانسه در ورزشگاه لوسیل، به استقبال این بازی رفته و آرژانتین را فاتح جام دانستند.

هواداران مراکشی که دیشب در اکثریت بودند و تقریباً ۷۰ هزار صندلی ورزشگاه را اشغال کرده بودند، از حذف در یک قدمی فینال ابراز ناراحتی کردند اما در عین حال از تاریخ سازی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و رسیدن به نیمه نهایی ابراز رضایت کردند.

مراکش در حالی شنبه هفته آینده در ورزشگاه آل خلیفه برای مقام سومی مقابل کرواسی بازی خواهد کرد که هوادارنش در پایان بازی در مصاحبه‌های خود مدعی بودند کیلیان امباپه در بازی امشب نتوانست خودی نشان دهد و با این وضعیت لیونل مسی، تیم ملی فرانسه و امباپه را نابود خواهد کرد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • رحمان IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    امباپه روی هر دو گل فرانسه تاثیر مستقیم داشت، از طرفی هم امباپه فقط تو زمین فوتبال راه برود چندتا بازیکن مراقب او هستن و فرصت برا دیگر بازیکنان فراهم میشود که گل بزنند،تو بازی مراکش همین اتفلق افتاد، بی شک ستاره فرانسه هست
  • امیرعلی IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    نمی دونم دقیقا فاز اینا چیه داشتن 90 دقیقه مراکش رو تشویق می کردن اما فرانسه خیلی راحت و بدون دردسر این مراکش عوضی رو برد به امید خدا در فینال هم اون آرژانتین نامرد و کاپیتان عوضیش مسی رو هم که بعد بازی با هلند به مربی و بازیکنان هلند فحاشی کرد و هم چنین اینقدر لابی گره که یک اعتراض سادش به داور اسپانیایی باعث حذف او از جام جهانی شد رو هم می بره الحق جانشین بر حق کریستیانو کسی نیست جز کیلیان امباپه و بلای جان آرژانتین عوضی و هم چنین کاپیتان مغلطه گرش خواهد شد.
    • صبح IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
      اروپاییا اکثرشان استعمار گر بودن وهمین العان هم در افریقا خدایی میکنن خاصه فرانسه لعنتی کسی نگه فوتبال سیاسی نیست که چند... بارش میکنم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی