نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
واکنش مهدی مهدوی‌کیا به عملکرد کی‌روش و تیم ملی در جام جهانی/ ایران خوب ظاهر شد اما...
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره سابق تیم ملی فوتبال ایران در گفت و گویی که با سایت عربی کوره داشت به ستایش از جام جهانی قطر پرداخت و عملکرد ایران را هم در جام جهانی خوب توصیف کرد.

مهدی مهدوی‌کیا به ستایش از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پرداخت. او در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار این رسانه عربی گفت: به نظرم جام جهانی کنونی بهترین جام جهانی تاریخ بوده است به ویژه اینکه این نخستین جام جهانی در خاورمیانه و دومین جام جهانی  در آسیاست.

او درباره عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در این جام نیز گفت: به نظرم ایران با وجود اینکه در مرحله گروهی حذف شد اما خوب ظاهر شد. ایران با سرمربی خود کی‌روش نتایج خوبی کسب کرد. کی‌روش مدت‌ها بود که از فضای فوتبال ایران دور بود.

مهدوی‌کیا در پایان گفت: من خاطرات‌ بسیار خوبی از جام جهانی ۱۹۹۸ دارم به ویژه اینکه توانستم در دیدار برابر آمریکا گلزنی کنم. در آن بازی ما پیروز شدیم. روزی فراموش نکردنی بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • Spring IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    احسنت به شما اقای مهدوی کیا که نشون دادید تو هر زمینه ای باشرف هستید و حرف حق رو میزنید نه مثل بعضی عقده ای ها و حسودا که فقط دنبال خراب کردن یه نفر هستن. درصورتیکه اگه خودشون بودن تو این شرایط نتایج بدتری میگرفتن. گرفتن 3امتیاز تو همچین شرایطی عالی بوده
  • ارسلان IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    غرور قهرمانان ملی و هودارانشان در قطر حتی یک خط هم بر نداشت. با این نتیجه عالی حتی به اندازه ی یک اپسیلون هم خجالت نمی کشند!
  • مهدی IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    به عقیده کی روش بهترین مربس که ایران تاحالا داشته و بهترین مربی برای بازی های اسیاس که ما میتونیم به خدمت بگیریم بقیه کسایی که معرفی میکنن یا درجه سه هستن یا غیر ممکنه بیان ایران باید ایران مربی درجه ۱ جهانی رو بگیره و بهترین فرد هم کی روشه
    • Zoom IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
      دقیقا همینطوره...
  • حمید IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    درود بر مهدوی گیا که منطقی صحبت کرد و شرایط رو در نظر گرفت. با هر مربی دیگه ممکن بود هر سه بازی نتیجه بازی انگلیس تکرار بشه. بازیکنا تکلیفشون حتی واسه خوندن سرود ملی کشور هم مشخص نبود.اصلن نمیدونستن باید بازی رو ببرن یا ببازن.فقط بازیکنای حرفه ای و مربیای حرفه ای میتونن شرایط رو درک کنن. البته فرصت مناسبیه واسه مربیای حسود ایرانی که از خجالت کیروش در بیان.
    • Saeid IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
      دقیقا اینا منتظر بودن که از اب گل الود ماهی بگیرن که خوبم گرفتن. حالا اگه تیم کی روش صعود کرده بود همشون لال شده بودن و یه کلمه تعریف نمیکردن.. باعث تاسف وجود همچین پیشکسوتایی
  • علی پویان IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    این نظر مهدی بر خلاف واقعیت است اتفاقا کی روش عملکردش صفر است به قول خیابانی یک چوب کبریت هم به جای کی روش بود آمریکا را می برد و نتایجش خیلی بهتر از این بود بخصوص اگر اسکوچیچ بود کی روش چن تیم ملی را نابود کرده بود ایران را هم نابود کرد
  • محسن زندوکیلی IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    کی روش مربی خوبی است ولی ایران یک تیم حمله است نه دفاعی و هشت سال مربی گری در ایران برایش کافی است که یاد بگیرد
  • کامران US ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    کیروش مربی خوبی هست ولی بالاخره هر مربی باید ریسک پذیر باشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی