نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
مرحوم هاشمی رفسنجانی: مبارزات رضازاده یک حماسه بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جلد روزنامه خبرورزشی دوشنبه ۲۵ آذر ماه در سال ۱۳۸۱ را می‌بینید.

کخ به آلمان می‌رود، پروین به تیم ملی
استقلال با برد مقابل برق شیراز به آرامش رسید و با پایان یافتن رقابت‌های نیم‌فصل در دوره دوم لیگ برتر، رولند کخ آلمانی نیز قصد عزیمت به کشورش را داشت تا  بعد از چند روز استراحت دوباره برای نیم‌فصل دوم به تهران برگردد. تیتر اول روز نامه خبرورزشی به همین مسئله اختصاص داشت که  کخ به آلمان می‌رود، اما از طرفی دیگر گزینه‌های  سرمربیگری تیم ملی به اوج خود رسیده بود و بعضی از مسئولین فدراسیون چراغ سبز به علی پروین نشان دادند تا او دوباره روی نیمکت تیم ملی قرار بگیرد. به همین دلیل تیتر دوم روزنامه خبرورزشی پروین هم به تیم ملی می‌رود، بود.

برانکو: ظرف ۲۴ ساعت تکلیفم را روشن می‌کنم
برانکو ایوانکوویچ بعد از قهرمانی در بازی‌های آسیایی بوسان به همراه تیم ملی با تیم ملی امید صحبت شده بود و همان‌زمان همایون شاهرخی سرمربی تیم ملی بود. از برانکو برای تیم ملی صحبت‌هایی شنیده می‌شد و او که تکلیف خودش را نمی‌دانست در مصاحبه‌ای اعلام کرد ظرف ۲۴ ساعت آینده تکلیفم را روشن می‌کنم.

بحث‌انگیزترین خطای روز!
دیدار دو تیم برق شیراز و استقلال که در حافظیه به میزبانی تیم شیرازی برگزار شد با نتیجه یک بر صفر به سود آبی‌پوشان به پایان رسید. اما بحث‌انگیزترین خطای این دیدار خطای سنگربان برق شیراز روی دو بازیکن استقلال یعنی علیرضا اکبرپور و احمد مومن‌زاده بود. جالب است بدانید کخ آلمانی به خاطر همین خطا اعتراض شدیدی به داور یعنی علی خسروی داشت ولی علی خسروی در این صحنه فقط به اخطار بسنده کرد تا اعتراض‌های کخ به جایی برسد که از سوی داور از کنار نیمکت اخراج شود. اکثر کارشناسان  این صحنه را خطای محرز دروازه‌بان و مستحق  اخراج می‌دانستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • مرتضی مقدم IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    چقد جاش خالیه ،روحش شاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی