نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
پیشنهاد جالب یکی از اعضای هیئت رئیسه در مورد کی‌روش/ از او در این سمت استفاده کنید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تکلیف کادر فنی تیم ملی تا دو هفته دیگر به طور رسمی مشخص خواهد شد.

نبی یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: این هفته سرمان به خاطر دربی و موضوعات مختلف شلوغ است. قاعدتا ظرف دو هفته آینده جلسه هیئت رئیسه انجام و تکلیف سرمربی تیم ملی مشخص می‌شود.

یکی از اعضای هیئت رئیسه پیشنهاد داده است، در صورتی که کارلوس کی‌روش در نشست هیئت ریسه به عنوان سرمربی تیم ملی رای نیاورد به عنوان مدیر فنی در تیم ملی فوتبال ایران به کار خود ادامه دهد.

این موضوعی است که مهدی تاج پیش تر هم بدان اشاره داشت. او زمانی که بار دیگر ریاست فدراسیون فوتبال را برعهده گرفت، گفت: احتمالا کارلوس کی‌روش در جام ملت‌ها مدیر فنی تیم ملی می‌شود و جواد نکونام هم هدایت تیم ملی را برعهده خواهد گرفت.

نبی هم در مصاحبه امروز خود این حرف را به نوع دیگری زده است.

او گفت: او صاحب کتاب و روش است. باید در بخش‌های مختلف از او استفاده کنیم این پیشنهاد باید در هیأت رئیسه توسط تاج مطرح شود.

برخی هم می‌گویند فدراسیون فوتبال برای تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش نیاز به مصوبه هیئت رئیسه ندارد به این خاطر که اعضای هیئت رئیسه پیش از جام جهانی اعلام کرده بودند در صورت عملکرد قابل قبول تیم ملی در جام جهانی کارلوس کی‌روش در جام ملت‌ها هم هدایت گر تیم ملی خواهد بود و علی الظاهر وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال از عملکرد تیم ملی در دوحه رضایت کامل دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • پدرام CA ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    این "کتاب و روش" رو در آمریکا قشنگ نشون داد. آمریکاییها بعد از اون افتضاج نیو جرسی/نیو یورک مترو استار گفتند این کیروش شاید به درد بزرگسالان نخوره ولی در جوانان صاجب "کتاب و روشه"! ازش خواستند یک برنامه برای تیمهای پایه امریکا بنویسه. بقیه اش رو نیاز نیست بگم خودتون میتونید حدس بزنید. با اون دن گاسپار نابغه یک پروژه تعریف کردند و چنان گوشی از فدراسیون فوتبال امریکا بریدند که هر موقع اسم اون پروژه میاد (تکلیف 2010)، رئیس سابق فدراسیون فوتبال امریکا شروع میکنه به تیک زدن و تا دو ساعت برق دزدی شدید میگیره. برای همین هم هست که کیروش هیچ وقت از اسم اصلی (تکلیف 2010) استفاده نمیکنه و بهش میگه کیو رپورت.
  • بهرام IT ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    آقا این خیلی خوب هست چون به هر حال کیروش در صحنه بین المللی خیلی با نفوذ هست و حضورش در فوتبال ما ضروری خست ،بعنوان مدیر فنی خیلی خم عالی هست ولی سرمربیگری بهتر هست یک مربی داخلی باشه......
  • علی IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    هیئت رئیسه ای که خیلی فوتبالی نیستن و همچنین همه رای به اومدن کیروش دادن، مگه میشه الان بگن نه کیروش بره؟ اگرم میخواید مدیرفنی کنید باید وظایفش رو دقیق مشخص کنید تا در کار سرمربی تیم ملی دخالت نکنه در چینش بازیکنا
  • ولی IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    مدیر فنی ؟! خود کی روش هم قبول نمیکنه حکایت پیشنهاد تیم امید به اسکوچیچ !!
  • رسا IR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    تا زمانی که بازیکن تحمیل میشه ب نیمکن و بازیکن نفوذی در فوتبال هست باید فاتحه فوتبال رو خوند... سبک کارلوس کیروش و اسکوچیچ باید در هم آمیخته شود ... ترکیب و سیستم سایه هاااا ... البته باید سه تیم ملی با سه سرمربی و کادر فنی باید شکل داد .... تیم لژیونرها ... تیم منتخب لیگ ... تیم بازیکنان ۱۷ تا ۲۰ ساله .... برای هر تیم چهار بازی دوستانه و در پایان هر سه تیم باهم بازی دوستانه برگزار کنند ... بازیکنان اینگونه انتخاب شوند،سه سرمربی و کادر فنی درکنار هم باید باشند و باهم هماهنگ باشند،در زمان بازی های تیم اصلی دو تیم دیگر باید بازی دوستانه با دیگر کشورها انجام دهند ...برای هماهنگی وآمادگی بدنی و کسب تجربه بیشتر ... فوتبال یعنی این ...مربی داخلی هیچ وقت موفق نمیشه چون حس حسادت حاکم هستش ...تو جام ملت های پیش روی تجربش کنید و خواهید فهمید اگر خودتون رو ب کج‌فهمی بعد نزنید و خودتون رو فریب ندید و از خجالت پافشاری نکنید ...مربی خوب باید مدیر منظم و تایم باشه، روانشناس ، روانکاو ، فیزیوتراپ خوبی باشه ...هرچند باشگاه های بی نظمی داریم .لیگ های بینظمی داریم... وووو
  • ارش IR ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    ببین چه قرارداد سنگینی با این آدم بستن که الان هیچ جوره نمیتونن دکش کنن. ولی بزودی افتضاحی دیگر مثل قرارداد ویلموتس از اقایون رو میشه.
  • نواب IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    به خدا ادم می خونه تنهت چیزی که نصیب میشه حسرته و... شرافتت کجا رفته به کدام مربی داخلی اندازه کیروش حمایت کردید اصلا جرات داشتید به ایشون انتقاد کنید به کدام مربی داخلی یا خارجی 10سال وقت دادید و پول بیت المال تقسیم کردید ولی هیچ جوابی نخواستید مگر کیروش نیاوردید که صعود کنید پس چی شد .. بدترین نتیجه ...پیرترین تیم ...ودریغ از یک معذرت خواهی ساده اگر جناب کیروش خیلی مربی با دانشی هست چرا در دو تیم قبلی به یک سال نرسیده اخراج شد به خدا مشکل شخص شما و تاج و ساکت هستید که با وعده و وعید دهان مسئولین را بستید و ساعت 3نصف شب شدید اعضا فدراسیون و اصل ماجرا تقسیم غنائم با پیرمردی هست که ملت و مربیان ما را در حد یک عذر خواهی هم نمی داند
  • محسن IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    فرقی نداره که از مربی خارجی یا ایرانی استفاده کنیم. مهم برنامه‌ریزی هست. اگر یک برنامه صحیح و قابل دفاع داشته باشند و به طور شفاف با مردم در میان بگذارند، می‌توان با مربی داخلی هم کار کرد. اما باید در نظر داشته باشیم که هدف از استفاده از مربی داخلی، گرفتن نتیجه نیست، بلکه باید پیشرفت را هدف اصلی قرار دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی