اظهار نظر عجیب یکی از اعضای هیات رئیسه فوتبال/ این تیم مدت هاست که تشکیل شده!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در اظهار نظری عجیب گفت: باید تیم زیر ۲۳ سال برای پشتوانه سازی از تیم ملی تشکیل شود!

در همه سال های اخیر یکی از تیم هایی که در رده ملی تشکیل می شده تیم ملی زیر ۲۳ سال یا همان تیم ملی امید است و نیاز به برنامه ریزی به تشکیل تیم ملی امید نیست.

جالب اینکه چند سالی است که مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا همانند رده سنی زیر ۱۶ سال و زیر ۱۹ سال هر دو سال یک بار برگزار می شود و هر چهار سال یک بار تیم های برگزیده راهی المپیک می شوند.

دور جدید مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا هم سال آینده برگزار می شود و تیم های برگزیده این مسابقات به المپیک راه می یابند.

نبی، یکی از اعضای هیات رئیسه در این باره گفت: شما نمی‌توانید سبک تیم ملی آلمان را تغییر بدهید با سبک ثابتی بازی می‌کند و تاکتیک‌اش مشخص است. برخی مواقع مقابل تیم ضعیفی در آسیا بازی می‌کنیم می‌گوییم دفاعی لازم نیست. اصلاً دفاع جزء بخش‌های فنی فوتبال داخل زمین است. ایتالیا معمولاً دفاعی بازی می‌کند همین فرانسه دفاعی بازی می‌کرد و روی ضدحمله به مراکش گل زد پس سیستم دفاعی در فوتبال متداول است. برای بهتر شدن و شاداب‌تر شدن فوتبال‌مان باید پشتوانه‌سازی کنیم. باید تیم ملی زیر ۲۳ سال ما تشکیل شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • میلاد IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    معلومه چیزی از فوتبال حالیش نیست . سبک دفاعی ایتالیا مال دهه 80 میلادیه نه الان . اما اون موقع هم اتوبوس پارک نمیکرد بلکه ساختار دفاعیش خیلی قوی بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی