ستاره استقلال فردا برای دربی تست می‌شود/ این بازیکن نرسد ساپینتو به دردسر می‌افتد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حضور ابوالفضل جلالی در دیدار دربی هنوز به طور قطع مشخص نشده اما فردا قطعی خواهد شد.

ابوالفضل جلالی فوق ستاره نوظهور تیم استقلال که در جام جهانی و در دقایق پایانی مقابل آمریکا به میدان رفت همچنان با مشکل مصدومیت دست و پنجه نرم می کند.

مدافع شمالی استقلالی ها که در تمرین چهارشنبه هفته پیش با قدرت به جمع هم‌تیمی‌هایش برگشت و در فوتبال درون تیمی حضور پیدا کرد ظاهراً با فشاری که به محل آسیب دیدگی تازه بهبودیافته اش آورده بار دیگر از همان ناحیه دچار مشکل شده است.

جلالی در سه روز اخیر به صورت جداگانه و انفرادی تمرینات خود را زیر نظر کادر پزشکی و بدنساز دنبال کرده و قرار است فردا با انجام یک تست پزشکی - بدنسازی تکلیفش برای بازی دربی را روشن کند.

در حال حاضر حضور این بازیکن در مصاف مقابل پرسپولیس ۵۰-۵۰ است و کادر فنی هنوز روی این بازیکن برای مسابقه با پرسپولیس حسابی باز نکرده است.

ساپینتو و سلمانی

ناگفته نماند؛ جعفر سلمانی مدافع خوزستانی استقلالی‌ها در بازی‌های گذشته این تیم همواره به عنوان دفاع چپ در ترکیب اصلی به میدان رفته و از این بابت مشکل خاصی برای کادر فنی استقلال برای چینش ترکیب اصلی به وجود نخواهد آمد اما غیبت یک بازیکن نیمکت‌نشین آماده برای جعفر سلمانی می‌تواند کادر فنی استقلال را به دردسر بیندازد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی