نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
اتفاق جالب در جام جهانی بعد از ۳۲ سال/ از مارادونا تا مسی با یک پدر و پسر در فینال!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی توماش لیتسکیِویچ به عنوان کمک داور دیدار فینال جام جهانی ۲۰۲۲ انتخاب شده که ۳۲ سال پیش پدر او فینال آرژانتین و آلمان را سوت زده بود.

پیرلوئیجی کولینا، رئیس کمیته داوران فیفا، شیمون مارسینیاک داور لهستانی را به عنوان داور بازی فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر میان تیم ملی آرژانتین و تیم ملی فرانسه انتخاب کرد. این بازی از ساعت ۱۸:۳۰ روز یکشنبه در ورزشگاه لوسیل برگزار می شود و فضاوت آن برعهده داور لهستانی است.

اما نکته قابل توجه و جالب کوبل داوری بازی فینال، کمک داور این دیدار است. جایی که قرار است توماش لیتسکیویچ کمک دوم فینال جام جهانی باشد.

توماش لیتسکیویچ پسر میکاییل لیتسکیویچ است که کمک داور فینال جام جهانی ۱۹۹۰ بین آرژانتین و آلمان بود. در آن دیدار که در ورزشگاه المپیک رم برگزار شد، آرژانتینی‌ها با یک گل شکست خوردند. تک گل بازی هم از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید؛ پنالتی بحث‌برانگیز که آرژانتینی‌ها اعتراض زیادی به آن داشتند. در آن دیدار مارادونا عضو تیم آرژانتین بود و نتوانست مثل جام جهانی ۱۹۸۶ دستش به جام طلایی برسد.

حالا پس از ۳۲ سال، پسر لیتسکیویچ به مانند پدر قرار است در کوبل داوری فینال جام جهانی باشد و این بار تقابل توماش با لیونل مسی دیدنی خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی