کرواسی - مراکش
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکنان مراکش بعد از سوت پایان بازی با کرواسی در رده‌بندی جام جهانی به سمت داور حمله‌ور شدند و اعتراض شدیدی به قضاوت او داشتند.

دیدار رده‌بندی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امشب در ورزشگاه خلیفه برگزار شد و کرواسی در نهایت مراکش را ۲-۱ شکست داد تا مقام سوم این تورنمنت را به خود اختصاص دهد.

بازیکنان مراکش که در نیمه دوم تلاش زیادی کردند تا عقب افتادن از کرواسی در نیمه اول را جبران کنند در نهایت موفق نشدند و بازی با همان نتیجه ۲-۱ نیمه اول به سود کرواسی به پایان رسید. وقتی داور بازی، عبدالرحمن الجاسم از قطر، سوت پایان مسابقه را به صدا درآورد چندین بازیکن مراکشی که مشخص بود از قضاوت او عصبانی هستند به سمت او رفتند و مداخله دیگر بازیکنان و سرمربی تیم باعث شد ماجرا ختم به خیر شود.

تصاویر| پایان جنجالی نیمه نهایی جام جهانی/ حمله مراکشی‌ها به سمت داور قطری

بلافاصله بعد از سوت پایان بازی همه مراکشی‌ها با عصبانیت به سمت الجاسم حرکت کردند و در لحظات اولیه اشرف حکیمی از همه خشمگین‌تر به نظر می‌رسید. وقتی دیگر بازیکنان مراکشی میزان عصبانیت حکیمی را دیدند برای اینکه اتفاق بدی رخ ندهد که به محرومیت او منجر شود سعی کردند بین او و داور فاصله ایجاد کنند.

تصاویر| پایان جنجالی نیمه نهایی جام جهانی/ حمله مراکشی‌ها به سمت داور قطری

اما بعد نوبت به حکیم زیاش رسید که داور قطری را هدف بگیرد. اینجا بود که ولید الرکراکی مانع از این شد که زیاش با الجاسم درگیری پیدا کند. در تصاویر تلویزیونی مشخص بود که در این لحظات رومن سایس در حال صحبت با داور قطری است و اعتراض خودش و تیمش را با او در میان می‌گذارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • میلاد IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    خطایی که مراکشیها مدعیش هستن پشت 18 بود ولی یک پنالتی کراوسی رو داور نگرفت . در کل داوری ضعیف بود شاید بخاطر پنالتی که برای کرواسی نگرفت سعی کرد جبران کنه و همین باعث شد بازی از دستش در بره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی